baznashr

تصاویر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال ساعاتی پیش از رونمایی منتشر شد

on .

ایوان بلس تصاویر دو گوشی گوگل پیکسل 2 (Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL)‌ را تنها ساعاتی پیش از مراسم معرفی آن‌ها در حساب توییتر خود منتشر کرد.

ایوان بلس سابقه‌ی درخشانی در انتشار اخبار محصولات مختلف پیش از معرفی رسمی آن‌ها دارد و هر بار که تصویری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر می‌کند، ما می‌توانیم به خوبی به آن اعتماد کنیم. در همین راستا وی شب گذشته تصویری از دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 گوگل را تنها ساعاتی پیش از معرفی‌شان منتشر کرده است. گفته می‌شود این مدل اصلی پیکسل 2 را نیز همانند نسل گذشته آن‌ها، شرکت اچ تی سی به تولید خواهد رساند، اما برادر بزرگ‌تر آن یعنی پیکسل 2 ایکس ال فرزند شرکت ال جی خواهد بود.

تصاویر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال ساعاتی پیش از رونمایی منتشر شد

گوگل پیکسل 2

قیمت پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

انتظار می‌رود پیکسل 2 در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 649 دلار و 749 دلار روانه بازار شود؛ محصولی که به یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 1080×1920 پیکسل همراه با نسبت ابعاد 16:9 تجهیز شده است. در سمتی دیگر پیکسل 2 ایکس ال قرار دارد که حاشیه‌های اطراف نمایشگر 6 اینچی آن بسیار باریک هستند، اما نمای آن شبیه به دیگر نمایشگرهای لبه به لبه کار گرفته شده در گلکسی اس 8، اسنشال فون و غیره نخواهد بود. وضوح این نمایشگر 1440×2880 یا +QHD خواهد بود و نسبت ابعاد آن نیز درست همانند اغلب پرچمداران امسال بازار موبایل 18:9 است. قیمت مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی پیکسل 2 ایکس ال نیز به ترتیب 849 دلار و 949 دلار برآورد شده است.

تصاویر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال ساعاتی پیش از رونمایی منتشر شد

گوگل پیکسل 2 ایکس ال

به طور کلی ظاهر این دو گوشی، به خصوص قسمت پشتی آن‌ها شبیه به نسل نخست گوشی‌های پیکسل است؛ حتی اگر هر یک از آن‌ها را کمپانی مجزایی طراحی و ساخته باشد. درست همانند نسل پیش، در قسمت پشتی ما یک اسکنر اثر انگشت و تم 2 رنگی را می‌توانیم ببینیم.

لازم به ذکر است گجت نیوز به صورت کامل مراسم رونمایی از این دو گوشی موبایل صاحب پلتفرم اندروید یعنی گوگل را تحت پوشش خبری قرار خواهد داد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز