baznashr

مقایسه ابعاد گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال با بهترین گوشی های موجود

on .

پیش از معرفی گوشی های جدید گوگل، در ادامه قصد مقایسه ابعاد گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) با برخی از بهترین گوشی های موجود را داریم.

فردا ساعت 19:30 به وقت ایران، دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به صورت رسمی معرفی می‌شوند. ولی به لطف اطلاعاتی که طی هفته اخیر توسط منابع مختلف منتشر شده است، ما تا حد زیادی با این محصولات آشنا هستیم. حتی روز گذشته، ایوان بلس تصاویر رندر این موبایل ها را نیز در اختیار کاربران قرار داد.

انتظار می‌رود پیکسل 2 همانند نسل قبلی به صفحه نمایشی 5 اینچی و 1080p تجهیز شود. پیکسل 2 ایکس ال نیز با پیروزی از سایر شرکت‌ها، با زبان طراحی بدون حاشیه و صفحه نمایش 6 اینچی و 18:9 با وضوح 1440×2880 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این استراتژی و عرضه دو محصولی با طراحی کاملا متفاوت، تصمیمی هوشمندانه از سوی گوگل است چرا که علاوه بر برطرف کردن نیاز کاربران امروزی، سلیقه سایر افراد و علاقه‌مندان به گوشی هایی با طراحی سنتی نیز پوشش داده خواهد شد.

جدای از سخت افزار، اندازه این گوشی های هوشمند نیز اهمیت زیادی داشته و بسیاری از کاربران هنگام خرید یک موبایل جدید به آن توجه خواهند کرد. به همین جهت، با تکیه بر اطلاعات موجود، بد نیست به مقایسه ابعاد گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال با برخی از بهترین گوشی ها از جمله آیفون 8 پلاس، آیفون ایکس، ال جی وی 30، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی نوت 8 و بیشتر بپردازیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز