baznashr

زوم‌اَپ: اضافه شدن قابلیت کاربردی Undo-Send به اپلیکیشن Inbox گوگل

on .

از همان ابتدا که پیامک‌ها، ایمیل‌ها و در کل پیام‌های متنی تبدیل به بخشی از ارتباط‌های مردمی شدند، مشکل ارسال اشتباه پیام‌ها بخشی از تجربه‌ی هر شخص با این اپلیکیشن‌ها بوده است. گاهی پیام‌هایی که به طور اشتباه برای افراد دیگر فرستاده می‌شد چندان مهم نبود و حتی خنده‌ی طرفین را نیز به همراه داشت.

اما در این بین بسیاری از مواقع پیش آمده است که این ارسال‌های اشتباه، عواقب بسیار بدی در پیش داشته و برای ارسال‌کننده‌ی پیام تبعات بدی همراه داشته است. اگر شما هم تا به حال چنین اشتباهی را در طول استفاده از این سرویس‌ها انجام داده باشید، متوجه این موضوع خواهید شد که وجود راه‌حلی برای این مشکل تا چه حد می‌تواند ارزشمند باشد. Inbox یکی از اولین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی ارسال پیام‌های الکترونیکی است که با ارائه‌ی چنین امکانی، یک بار برای همیشه این مشکل را از بین برده است.

inboxbygmail223

در این امکان گوگل، شما بعد از کلیک روی گزینه‌ی Send، پیغامی با عنوان Sent (فرستاده شد) مشاهده خواهید کرد که تفاوت این موضوع با قبل، در وجود یک گزینه‌ی اضافه با نام Undo (بازگشت) است که تا چند ثانیه پس از ارسال ایمیل، می‌توانید با کلیک روی آن ایمیل ارسالی را متوقف کنید. برای درک بهتر کارایی این روش و چگونگی انجام آن پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را که به طور رسمی از طرف سازندگان Google's Inbox منتشر شده است مشاهده کنید.

دانلود ویدئو

همانطور که مشاهده کردید چنین امکانی به سادگی هر چه تمام‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته است و به کمک آن گاهی می‌توان حتی از وقوع یک فاجعه(!) جلوگیری کرد. از دیگر امکانات این بروزرسانی می‌توان به Swipe برای حذف ایمیل‌ها، تعیین امضای دلخواه، یادآوری‌هایی که در Google Keep ثبت کرده‌اید و... اشاره کرد. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز