baznashr

اطلاعات تازه‌ای از نسخه نهایی آی او اس 11 لو رفت؛ مشخصات آیفون 8 و بیشتر

on .

در حالی که تنها دو روز تا عرضه نسخه نهایی آی او اس 11 (iOS 11) باقی مانده، اطلاعات تازه‌ای از سیستم عامل اپل به همراه برخی مشخصات آیفون 8 لو رفته است.

کمپانی اپل قصد دارد در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه خود، علاوه بر عرضه رسمی نسخه نهایی آی او اس 11 (نسخه GM یا Gold Master)، از سری جدید آیفون ها و احتمالا چند محصول دیگر نیز رونمایی کند. اما به تازگی، اطلاعاتی از برخی منابع خبری به بیرون درز کرده که حاوی چند ویژگی جذاب سیستم عامل iOS 11 است.

در ابتدا، والپیپرهای جدید آی او اس 11 را داریم. اگرچه ممکن است تعداد آنها زیاد به نظر نرسد، اما تصاویر پس زمینه سیستم عامل جدید اپل بسیار خاص هستند.

اطلاعات تازه‌ای از نسخه نهایی آی او اس 11 لو رفت؛ مشخصات آیفون 8 و بیشتر

ویژگی دیگر نسخه نهایی آی او اس 11 با نام Face ID شناخته می‌شود. Face ID به شما این امکان را می‌دهد تا با اسکن چهره، قفل گوشی خود را باز کنید. این تکنولوژی همچنین جهت تایید اعتبار پرداخت توسط اپل پی (Apple Pay) نیز به کار برده می‌شود.

ویدیوی تنظیم ™Face ID را تماشا کنید.

اطلاعات تازه‌ای از نسخه نهایی آی او اس 11 لو رفت؛ مشخصات آیفون 8 و بیشتر

— بریان رومل (BrianRoemmele@)، نهم سپتامبر 2017 (18 شهریور 96)

نسخه گلد مستر آی او اس 11 همچنین امکانات جدیدی را برای آیفون 8 به ارمغان خواهد آورد. یکی از آنها، Portrait Lighting نام دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربر هنگام استفاده از حالت پرتره در گوشی های سازگار، افکت‌های نوری جدیدی همچون نور طبیعی (Natural Light)، نور صحنه (Stage Light)، نور صحنه مونو (Stage Light Mono) و نور استودیو (Studio Light) را تجربه کند.

از دیگر امکانات نسخه نهایی آی او اس 11 ، حالت‌های فیلمبرداری جدیدی شامل صحنه آهسته با رزولوشن‌های 1080 پیکسل با 240 فریم بر ثانیه، 4K با 24 فریم بر ثانیه و 4K با 60 فریم بر ثانیه است.

نمایشگر True Tone از دیگر تکنولوژی‌هایی‌ست که در آیفون جدید به کار خواهد رفت. اپل این ویژگی را سال گذشته در آیپد پرو به کار برده بود. با فعال کردن این امکان، نقاط سفید صفحه نمایش جهت هماهنگی بیشتر با نور محیط تنظیم کرده و رنگ‌های طبیعی‌‎تری را به تصویر می‌کشد.

در نسخه نهایی آی او اس 11 ایموجی‌های متحرک نیز به چشم می‌خورد که اپل آنها را با نام Animoji معرفی خواهد کرد. این ایموجی‌ها چیزی فراتر از تصاویر متحرک هستند؛ آنها می‌توانند همزمان با حرکت چهره صاحب خود و ضبط صدای او، به حرکت درآمده و تجریه‌ای خاص برای کاربر به دنبال داشته باشند.

آیا جهان آماده رونمایی از ایموجی‌های سه‌بعدی در اپلیکیشن iMessage آی او اس 11 است؟

— کیبل ساسر (cabel@)، نهم سپتامبر 2017 (18 شهریور 96)

در آخر نیز گویا اپل تجدید نظر کوچکی در طراحی ایرپادهای خود کرده و نشانگر وضعیت شارژ را در بیرون از جعبه قرار داده است. با توجه به اینکه این تغییر چندان بزرگی به شمار نمی‌آید، ممکن است در هنگام برگزاری کنفرانس، صحبتی از آن به میان نیاید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز