baznashr

هر سه گزینه رنگ آیفون ایکس دارای پنل جلویی مشکی خواهند بود

on .

بر اساس اخبار، اپل سه گزینه رنگ آیفون ایکس (آیفون 8) را به یک پنل جلویی مجهز خواهد کرد. در ادامه دلیل مهاجرت اپل از رنگ سفید به رنگ مشکی را ذکر می‌کنیم.

اپل در روز سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه آیفون های جدید را معرفی خواهد کرد. بر اساس تمامی شواهد، رندرها و شایعات، یکی از این سه مدل که آن را با نام آیفون ایکس خطاب می‌کنند، طراحی متفاوتی نسبت به تمامی آیفون‌هایی که تاکنون دیده‌ایم خواهد داشت. این مدل دارای طراحی بدون حاشیه است.

داشتن نمایشگری لبه به لبه مهمترین ویژگی آیفون جدید در سال 2017 است. البته در بالاترین قسمت صفحه نمایش یک بریدگی با اندازه‌ای قابل توجه وجود خواهد داشت که محل قرارگیری سنسورهای مختلف و همچنین دوربین سلفی است. بعد از استخراج یک کد، تصویر زیر به دست آمد که به احتمال بسیار زیاد متعلق به آیفون ایکس است.

گزینه رنگ آیفون ایکس

سه گزینه رنگ آیفون ایکس مشکی، سفید و طلایی هستند

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، یکی از معروف‌ترین تحلیل‌گران تکنولوژی، معتقد است آیفون ایکس در سه رنگ عرضه می‌شود، اما هر سه گزینه رنگ آیفون ایکس دارای صفحه مشکی رنگ خواهند بود. در مقایسه با آیفون‌های پیشین که دو گزینه رنگ طلایی و نقره‌ای آن‌ها با صفحه‌ای سفید رنگ ارائه می‌شدند، این یک تغییر مهم محسوب می‌شود. گفتنی است آقای مینگ چی کو، آیفون سال 2017 را «OLED آیفون» خطاب می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی وی، سه گزینه رنگ آیفون ایکس سفید، مشکی و طلایی هستند و در همه آن‌ها شاهد به کار رفتن یک شیشه سیاه‌اندود شده در پنل جلویی خواهیم بود. این کار به خاطر پنهان کردن فرستنده و گیرنده نور ساختار یافته، سنسور مجاورت و حسگر نور محیط رخ می‌دهد تا بلکه به افزایش زیبایی دستگاه کمک شود.

پس به عقیده این تحلیل‌گر، دلیل استفاده از رنگ مشکی، تلاش اپل برای مخفی کردن سنسورهای قرار گرفته بر روی بریدگی بالای نمایشگر است. به همین دلیل کاربران کمتر این قسمت را احساس کرده و طراحی بدون حاشیه آیفون ایکس خدشه‌دار نخواهد شد. انتظار داریم در این بریدگی شاهد سنسورهای زیر باشیم.

گزینه رنگ آیفون ایکس

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز