baznashr

موتورسیکلت کاوازاکی سری نینجا H2 جدید با پیشرانه سوپرشارژر هر رقیبی را به چالش می‌کشد

on .

موتورسیکلت کاوازاکی سری نینجا H2 جدید (Kawasaki Ninja H2) معرفی شد. این موتورسیکلت‌های قدرتمند با پیشرانه 988 سی‌سی سوپرشارژر عرضه می‌شوند.

به تازگی کاوازاکی از مدل‌های جدید نینجا H2 رونمایی کرد. این موتورسیکلت به پیشرانه 998 سی‌سی سوپرشارژر مجهز شده است. بر اساس اعلام شرکت کاوازاکی، این برند موتورسیکلتی ساخته که می‌تواند عملکردی عالی و بدون محدودیت را در خیابان‌ها و یا پیست ارائه کند. کاوازاکی سری نینجا H2 جدید ، نخستین موتورسیکلت چهارزمانه و سوپرشارژر از یک سازنده نام آشنا و مطمئن است که با قدرت فوق‌العاده خود چشم‌ها را خیره می‌کند.

کاوازاکی سری نینجا H2 جدید که در تاسیسات خود Kawasaki تولید می‌شود از مهندسی مشترکی با مدل H2R بهره می‌برد و این برند، موتورسیکلتی را ساخته که نه تنها برای استفاده در خیابان‌ها مشکلی ندارد بلکه می‌تواند هر حریفی را در پیست و جاده به چالش بکشد. مدل H2 کربن سال گذشته به تعداد محدود تولید شد و حالا با همان مشخصات برای سال 2018 به میدان آمده است.

این سه موتورسیکلت شگفت‌انگیز، بسیاری از قطعات پیشرفته خود را به اشتراک می‌گذارند که شامل پیشرانه 4 سیلندر خطی با حجم 998 سی‌سی، سوپرشارژر، ابعاد کامپکت یک سوپربایک، بدنه آیرودینامیک و ترمزهای قدرتمند برمبو می‌شود. نینجا H2R برای مدت زمان کوتاه و در تیراژ محدود برای بازارهای خاص تولید می‌شود و جهت به دست آوردن عنوان قدرتمندترین موتورسیکلت سوپرشارژردار تولیدی دنیا، خریداران باید سفارش خود را با پرداخت بیعانه در نمایندگی کاوازاکی کامل کنند.

قیمت موتورسیکلت کاوازاکی سری نینجا H2

موتورسیکلت کاوازاکی سری نینجا H2 جدید با قیمت پایه 28 هزار دلار عرضه می‌شود و قیمت مدل کربن آن به 31 هزار دلار می‌رسد. همچنین نسخه کاملا مجهز H2R نیز با قیمت 55 هزار دلار وارد بازار کشورهای تعیین شده می‌شود.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز