baznashr

گیم شات: بازی L.A. Noire برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد

on .

همانطور که در تیتر این مطلب مشاهده می‌کنید، شرکت راک‌استار تصمیم گرفته است تا بازی L.A. Noire را برای پلتفرم‌های نسل حاضر منتشر کند.

آیا بازی L.A. Noire را به یاد دارید؟ این عنوان داستان‌محور در سال 2011 برای کنسول‌های نسل هفتم (پلی استیشن 3، ایکس باکس 360) و پی‌سی منتشر شد. اکنون شرکت راک‌استار تصمیم گرفته است تا این عنوان کارآگاهی جهان باز را برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ در ماه نوامبر سال جاری میلادی منتشر کند. علاوه‌بر آن، این شرکت محبوب اعلام کرد که نسخه‌ واقعیت مجازی از بازی L.A. Noire را که The VR Case Files نام دارد را برای HTC Vive منتشر خواهد کرد.

نسخه مربوط به نینتندو سوئیچ این بازی دارای بازی اصلی، بسته‌های الحاقی آن و همچنین ویژگی‌های جدید مرتبط با خود این کنسول هیبریدی خواهد بود. بر اساس گفته‌های شرکت راک‌استار، این ویژگی‌های جدید عبارت‌اند از: زاویه دوربین گسترده، پشتیبانی از صفحه لمسی، پشتیبانی از کنترلرهای حرکتی به همراه پشتیبانی از سنسور ژیروسکوپ و HD rumble کنترلرهای جوی‌کان.

نسخه مربوط به کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز دارای بازی اصلی، بسته‌های الحاقی، زاویه دوربین سینمایی جدید و بهبود یافته، بافت‌های باکیفیت، نورپردازی پیشرفته و ابرهای حجیم بوده و جالب است بدانید که کنسول‌های میان نسلی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس نیز این بازی را در رزولوشن 4k اجرا خواهند کرد.

باری دیگر شایان به ذکر است که بازی L.A. Noire در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و HTC Vive (نسخه The VR Case Files) منتشر خواهد شد. این عنوان هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی‌سی قابل دسترس است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز