baznashr

نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان کمپانی RED در عمل چگونه است؟ [ویدیو]

on .

نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان کمپانی RED در عمل چگونه است؟ [ویدیو]

نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان (Hydrogen One) در زمان معرفی این محصول چیز مبهمی بود، اما ویدیوی جدیدِ منتشر شده جزئیات بیشتری از آن را نشان می‌دهد.

RED Digital Cinema که یکی از شناخته‌شده‌ترین سازندگان دوربین‌های سینما به حساب می‌آید، حدود دو ماه پیش محصولی عجیب را معرفی کرد؛ این کمپانی در بیانیه‌ای از کار طولانی‌مدت بر روی گوشی هوشمند جدیدی به اسم رد هیدروژن وان (RED Hydrogen One) خبر داد و گفت که این گوشی گران‌قیمت از طراحی پیمانه‌ای برخوردار است. اما در مراسم معرفی، یک چیزی بیشتر از چیزهای دیگر به چشم آمد؛ نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان

در زمان معرفی نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان تنها چیزی که از این بخش محصول جدید RED می‌دانستیم یک تصویر از قسمت پشتی گوشی بود (که در تصویر اصلی این مطلب قابل‌مشاهده است)، با این حال از همان زمان تاکنون پیش‌فروش گوشی آغاز شده است. به تازگی ویدیویی منتشر شده که جزئیات نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدورژن وان را به صورت کامل به نمایش می‌گذارد و به ما دقیقا می‌فهماند که با چه چیزی رو به رو هستیم.

کمپانی RED پس از نشر ویدیوی یاد شده، از یک «همکاری استراتژیک» بین خود و یک کمپانی سازنده نمایشگر به نام Leia Inc خبر داد. گرچه هنوز نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان را در عمل ندیده‌ایم، اما ویدیوی منتشر شده یک نمای کلی از آن‌چه قرار است در دسترس خریداران قرار گیرد را به نمایش می‌گذارد.

با بررسی دقیق‌تر نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروزن وان متوجه می‌شویم که این تکنولوژی جدید از یک پنل LCD عادی استفاده می‌کند که در قسمت زیرین آن یک «صفحه راهنمای نوری» قرار داده شده است که به کمک آن می‌توان به خلق تصاویر سه بعدی دست زد. با این همه گفته شده که قابلیت یاد شده تاثیر زیادی بر روی کیفیت تصاویر یا عمر باتری ندارد.

ویدیوی منتشر شده از نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان در حقیقت مربوط به یک کانسپت قدیمی از شرکت Leia است که به ما کمک می‌کند عملکرد این تکنولوژی را در عمل ببینیم و با زیر و بم آن اشنا شویم. با این‌که تکنولوژی به کار رفته در این نمایشگر آزادی‌هایی را به کاربر می‌دهد، اما نکته‌ای که باید بدانید این است که تصاویر این نمایشگر قرار نیست از صفحه اصلی بیرون بزنند (برخلاق چیزی که در ویدیو می‌بینید).

یکی از یوتیوبرهای معروف اخیرا نگاهی نزدیک به نمونه اولیه نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان داشته است و در اظهاراتش عنوان کرده که این تکنولوژی بسیار تحسین بر انگیز است.

RED گفته است که گوشی موبایل هیدروژن وان قرار است در نیمه اول سال 2018 میلادی روانه بازار شود و همانطور که قبلا گفتیم، این کمپانی یکی، دو ماهی است که پیش‌فروش این گوشی را آغاز کرده است؛ مدل آلومینیومی هیدروژن وان با قیمت 1195 دلار و مدل تیتانیومی با قیمت 1595 دلار عرضه خواهند شد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به نمایشگر هولوگرافیک گوشی هیدروژن وان را مشاهده کنید:

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز