baznashr

AT&T تیزری از گوشی گلکسی S6 اکتیو منتشر کرد

on .

اخیرا اپراتور مخابراتی AT&T یک تیزر تصویری برای گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو منتشر کرده که گوشی را با رنگ نارنجی نشان می‌دهد؛ اما همه‌ی جزئیات آن تا زمان رونمایی نامشخص است.

at-t

می‌توان گفت که گلکسی اس ۶ نسخه‌ی بهبود یافته‌ی نسل قبلی یعنی گلکسی اس ۵ است. گلکسی اس ۶ تمامی بهبودها از جمله عملکرد و طراحی را به خود دیده و جزو بزرگ‌ترین پیشرفت‌های سامسونگ در تولید پرچمدارانش به شمار می‌رود. اما از آنجا که طرفداران این برند بدون شک جذب ظاهر فلزی این دستگاه شده‌اند،سامسونگ باید در تولید دیگر گوشی‌ها چنین روندی را ادامه دهد.

گوشی گلکسی اس ۵ دارای ویژگی‌هایی همچون ضد آب و گرد و غبار بود اما سامسونگ این قابلیت‌ها را در آخرین پرچمدار خود تعبیه نکرد. حال سامسونگ برای کسانی که جویایی چنین ویژگی‌هایی در گوشی هوشمند هستند، گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو را معرفی می‌کند. خوشبختانه این کمپانی در گلکسی اس ۶ اکتیو هیچ ویژگی را حذف نکرده و تنها چیزی که در آن متفاوت به نظر می‌رسد داشتن طراحی متفاوت است.

علاوه بر گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو، انتظار داریم سامسونگ از دستگاه‌های اندرویدی دیگری نیز رونمایی کند.گلکسی J7 و J5 از جمله این گوشی‌های هوشمند هستند که به زودی سامسونگ آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز