baznashr

زوم‌اَپ: قفل صفحه نمایش اندروید با C Locker

on .

اگر میانگین چک کردن گوشی در روز توسط هر کاربر 150 بار در نظر گرفته شود، می‎توان به این نکته پی برد که صفحه‌ی قفل و هوم‎اسکرین گوشی پر استفاده‎ترین بخش‌های گوشی‌ها در طول روز هستند و به همین دلیل نیز کاربران بسیاری علاقه به شخصی‎سازی هر چه بیشتر این بخش‌ها و حتی تغییرات ریشه‎ای در آن خواهند داشت. C Locker یکی از قوی‎ترین اپلیکیشن‌های مدیریت صفحه‌ی قفل گوشی است که با ارائه‌ی پوسته‌های مختلف می‌تواند صفحه‌ی قفل گوشی شما را به حالتی نو و جدید تبدیل کند. معمولا در گوشی‌های اندروید حالت‌های باز کردن قفل صفحه از چند مورد خاص بیشتر نیست اما به لطف این اپلیکیشن می‌توانید چندین حالت جدید را به این بخش گوشی اضافه کنید.

clock2

اگر به چنین تغییراتی علاقه مندید، پس می‌توان گفت که C Locker اپلیکیشنی فوق‎العاده محبوب برای شما خواهد شد چرا که حتی پوسته‌های رایگان این اپلیکیشن نیز از تنوع بسیار زیادی نسبت به قفل پیش‎فرض گوشی برخوردارند. برای استفاده از این اپلیکیشن بعد از نصب و فعال‎سازی آن، به تنظیمات گوشی رفته و قفل پیش‎فرض گوشی را روی None قرار دهید تا عملکرد آن با C Locker تداخل پیدا نکند. نمایش اعلان‌های تماس‌های از دست رفته، پیامک‎های جدید، پیام‌های وایبر، واتس‎اپ و ...، دارای فید خوان از سایت‌های خبری، دارا بودن بیش از 30 میانبر مختلف از برنامه‎ها، امکان قرار دادن رمز عبور برای باز کردن صفحه‌ی لاک‎اسکرین و... از دیگر ویژگی‌های C Locker به حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز