baznashr

دوربین لایکا TL2 معرفی شد؛ بدون آینه با قیمت 2 هزار دلاری

on .

ساعاتی پیش، شرکت لایکا (Leica) از جدیدترین محصول سری TL خود، یعنی دوربین لایکا TL2 رونمایی کرد. این محصول بدون آینه بوده و لنزهایی با قابلیت جابه‌جایی دارد.

دوربین لایکا TL2 به لنزی 24 مگاپیکسلی با سنسورهای APS-C و پردازنده تصویر Maestro II مجهز شده که پیشرفت قابل توجهی در این سری از محصولات به حساب می‌آید. علاوه بر این، محصول جدید لایکا بهبودهایی در زمینه رنگ، کنتراست و رزولوشن تصویر نیز داشته است. بهبود سرعت فوکوس اتوماتیک به 165 میلی‌ثانیه، افزایش سرعت شاتر به 1/40000 ثانیه و افزایش تعداد عکس‌ها در حالت عکاسی متوالی به 20 فریم بر ثانیه، از مهمترین پیشرفت‌های جدیدترین دوربین بدون آینه لایکا است.

دوربین لایکا TL2 معرفی شد؛ بدون آینه با قیمت 2 هزار دلاری

قابلیت‌های فیلمبرداری دوربین لایکا TL2 نیز دستخوش تغییرات مثبتی شده است؛ علاقه‌مندان به عکاسی قادر خواهند بود تا با این دوربین، ویدیوهایی با رزولوشن 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند. ضمن اینکه، قابلیت ضبط ویدیوهای 1080 با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 720 با نرخ 120 فریم بر ثانیه نیز وجود خواهد داشت.

از این پس کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ال‌سی‌دی لمسی 3.7 اینچی دوربین لایکا تی ال 2 (Leica TL2)، سوژه مورد نظر خود را ردیابی کنند که این روش، کار را برای عکاسان بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد.

دوربین میرورلس TL2 همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای داخلی را داشته و نیز قادر است توسط کابل HDMI و یا از طریق درگاه USB 3.0، به دیگر دستگاه‌ها متصل شود.

دوربین لایکا TL2 معرفی شد؛ بدون آینه با قیمت 2 هزار دلاری

کاربران می‌توانند لنزهای سری TL لایکا را به صورت مستقیم، و لنزهای سری SL این کمپانی را با استفاده از آداپتور مخصوص به دوربین جدید خود متصل کنند.

قیمت دوربین لایکا TL2

دوربین لایکا TL2 در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای و با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم در دسترس بوده و با قیمتی معادل 1950 دلار به فروش خواهد رسید.

دوربین لایکا TL2 معرفی شد؛ بدون آینه با قیمت 2 هزار دلاری

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز