baznashr

ساخت فیلم کوتاه Detour با استفاده از دوربین آیفون 7 اپل (تماشا کنید)

on .

فیلم کوتاه Detour که توسط یک کارگردان فرانسوی ساخته شده است نشان داد فیلم برداری با دوربین آیفون 7 چقدر می‌تواند حرفه‌ای باشد. در ادامه این فیلم کوتاه و نقدهای آن را مشاهده خواهید کرد.

اپل به نمایش گذاشتن توانایی‌های دوربین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را بسیار دوست دارد و به همین دلیل از هر موقعیت برای این کار استفاده می‌کند. از آنجایی که دوربین دوگانه مدل بزرگتر سال 2016 تصاویر پرتره بسیار زیبایی را ثبت می‌کند، این شرکت هر چند وقت یکبار تصاویر این‌چنینی را ثبت و منتشر می‌کند. حتی در مقایسه دوربین آیفون 7 پلاس و دوربین دیجیتال حرفه‌ای نیز گوشی موبایل اپل حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

فیلم برداری با دوربین آیفون 7

با این حال تاکنون کمتر فیلم و مستندی با استفاده از یکی از این دو گوشی موبایل ساخته شده است. اما مدتی قبل میشل گاندری (Michel Gondry) به عنوان یک فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان فرانسوی دست به کار شد و نشان داد فیلم برداری دوربین آیفون 7 نیز کم از عکاسی آن ندارد. بعد از انتشار این فیلم کوتاه 11 دقیقه‌ای، اپل 6 ویدیوی کوتاه دیگر منتشر کرد تا نشان دهد رمز موفقیت آقای گاندری برای بهره بردن از حداکثر توان فیلم برداری آیفون 7 چه بوده است.

در فیلم کوتاه Detour داستان یک خانواده در حال سفر دنبال می‌شود که سه‌چرخه کودکشان به صورت تصادفی حین مسافرت از ون آن‌ها سقوط می‌کند. افکت‌های مختلفی در این ویدیو اعمال شده‌اند که ارزش آن را بیشتر می‌کنند. محیط فیلم برداری در دل طبیعت بوده و بسیار رنگارنگ است، به همین دلیل زیبایی خاص خود را دارد.

با استفاده از 6 ویدیوی دیگری که توسط خود اپل منتشر شده می‌توان تکنیک‌‎‎های به کار رفته توسط میشل گاندری را متوجه شد و ساخت ویدیوی کوتاه و حتی بلند خود با استفاده از آیفون 7 و یا آیفون 7 پلاس را آغاز کرد. به نظر می‌رسد بهتر است به جای تمرکز بر روی کیفیت نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین یک گوشی موبایل و یا بررسی قابلیت‌های آن در بخش عکاسی، کمی توانایی‌های آن‌ در بخش فیلم برداری را مرور کنیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز