baznashr

خرید بلیط هواپیما فقط با چند کلیک

on .

 اهل سفر هستید و وقت‌تان هم برای‌تان ارزشمند است؟  می‌خواهید بدون اینکه زمان‌تان را برای خرید بلیط هواپیما بیش‌تر از این در آژانس‌های مسافرتی تلف کنید، این امکان را داشته باشید که بلیط هواپیما را خیلی سریع و البته با اطمینان کافی از سایتی معتبر خریداری کنید تا درگیر دردسرهای بعدی‌اش نشوید؟ علی‌بابا به جرات یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما است که بلیط را به شکل مستقیم از سیزده ایرلاین برتر کشور به هم‌وطن‌هایش ارایه می‌کند تا در کنار سرعت در فرآیند جستجو و خرید بلیط هواپیما، دقت و اعتبار کافی را نیز چاشنی خدماتش کرده باشد.

نمایندگی‌های معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما در علی‌بابا

از آن‌جایی که یکی از مهم‌ترین کارکردهای تکنولوژی، صرفه‌جویی در وقت افراد است، علی‌بابا نیز، با ایجاد امکان جستجو و خرید آنلاین بلیط هواپیما، موجب شده است تا کاربرانش از سرراست‌ترین و امن‌ترین مسیر ممکن، به خواسته‌ی خودشان برسند؛ چراکه علی‌بابا، بلیط هواپیما را از طریق وب‌سایت‌های اصلی خطوط هوایی ایران‌ایر، ماهان، نفت، ایران ایرتور، آسمان، قشم ایر، آتا، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس و معراج می‌فروشد تا دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند. علاوه بر این، شما می‌توانید تنها با یک کلیک، پرواز مورد نظرتان را در بین پروازهای سیستمی همه‌ی خطوط هوایی ایران و البته با اطلاع از قیمت آن‌ها، جستجو و مشاهده کنید. دیگر اینکه، شما امکان فیلتر کردن جستجوهایتان را نیز دارید تا بیهوده بین بلیط‌های هواپیمایی که مد نظرتان نیست سرگردان نشوید. شما می‌توانید جستجوهایتان را بر حسب ساعت، نوع پرواز و ایرلاین فیلتر کنید تا بلیط هواپیمای مد نظرتان را تنها با یک نگاه انتخاب و خریداری کنید. بد نیست همین حالا جستجو کنید که از کدام ایرلاین بلیط هواپیما می خواهید؟

پروازهای سیستمی و چارتر علی‌بابا

اگر اهل خرید بلیط هواپیما باشید، بدون شک با اصطلاح پروازهای سیستمی آشنا هستید و می‌دانید که این‌گونه پروازها، دارای برنامه و ساعت مشخصی هستند که معمولا هم برای دوره‌های طولانی برگزار می‌شوند. بیش‌تر پروازهای خطوط هوایی مهم ایران به‌صورت سیستمی فروخته می‌شوند و هزینه‌ی ناشی از پر نشدن پروازهای سیستمی، صرفا متوجه خط هوایی برگزار کننده‌ی این پرواز است. برخلاف پروازهای چارتری، پروازهای سیستمی را می‌شود استرداد کرد که این امکان در علی‌بابا نیز به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است.

پروازهای چارتری هم اغلب با تغییرات بیش‌تری مواجه هستند و ریسک بالاتری نسبت به پروازهای سیستمی متوجه آن‌ها است. در علی‌بابا، صدور بلیط‌های چارتری، از معتبرترین چارتر کننده‌ها تهیه می‌شود تا ریسک‌شان به صفر برسد.

ALIBABA

صدور آنی و استرداد آنلاین با بازگشت هزینه‌ی کنسلی بلیط هواپیما برای اولین بار و مطابق با قوانین هواپیمایی

در حال حاضر، سایت علی‌بابا برای اولین بار، امکان استرداد آن‌لاین را برای خریداران بلیط هواپیما فراهم کرده است و مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی، درخواست کنسل کردن بلیط خود را در سایت ثبت کنند. اهمیت این امکان، زمانی مشخص می‌شود که بدانید درصد جریمه‌ی کنسلی که از هزینه‌ی بلیط هواپیما کسر می‌شود، بر اساس فاصله‌ی کنسل کردن بلیط تا زمان پرواز محاسبه شده و در خارج از ساعت‌های اداری یا روزهای تعطیل، استفاده از علی‌بابا، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای کنسل کردن بلیط‌ هواپیمای شما خواهد بود.

شکایاتی که اغلب مسافران از پروازهای چارتر دارند، مسایلی مربوط به تقلبی بودن بلیط هواپیما و مشکلاتی از این دست، با خرید از سایت علی‌بابا و اطمینان داشتن از اینکه به هیچ وجه با چنین اتفاقاتی مواجه نخواهید شد، بهترین راه برای پیش‌گیری از بروز هرگونه ضرر مالی و تلف شدن وقت شما خواهد بود.

پشتیبانی صبور و خدمت‌گزار علی‌بابا

پشتیبانی علی‌بابا به صورت 24 ساعته در خدمت هم‌میهنان عزیز است، تا هر لحظه از شبانه‌روز پاسخگوی خواسته‌ها و سوال‌هایشان در رابطه با خرید بلیط هواپیما باشد، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با این تیم تماس برقرار کنید و در موارد لزوم، از هم‌فکری آن‌ها استفاده کنید. علی‌بابا هر لحظه در خدمت شماست؛ حتی همین حالا! خودتان قضاوت کنید که آیا آسانتر از این می توانید بلیط هواپیمای سفر خود را تهیه کنید؟

پایان رپورتاژآگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز