baznashr

مشخصات فنی سونی Lavender فاش شد

on .

مشخصات فنی سونی Lavender فاش شد

پس از انتشار تصویری منتسب به سونی Lavender، حال مشخصات فنی منتسب به این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. این گوشی‌هوشمند که با تمرکز روی قابلیت‌های دوربین سلفی طراحی تولید خواهد شد، تاحدودی شبیه به اکسپریا C4 این کمپانی است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که سایز صفحه‌ی نمایش این گوشی‌هوشمند بزرگ‌تر از 5.5 اینچ خواهد بود. صفحه‌ی نمایش مورد اشاره دارای رزولوشن فول اچ‌دی بوده و همچنین حاشیه‌ی آن نیز بسیار باریک خواهد بود.

از جمله‌ی مشخصات فنی بارز این گوشی‌هوشمند می‌توان به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده در پنل جلویی اشاره کرد. در کنار این سنسور 13 مگاپیکسلی، یک فلاش نیز قرار گرفته است. در پشت گوشی نیز سنسور 13 مگاپیکسلی ساخت خود سونی قرار گرفته است. این سنسور در واقع همان IMX214 است.

تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند ساخت کمپانی تایوانی مدیاتک با عنوان MT6752 است که از وجود 8 هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد. همچنین باید به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760 نیز اشاره کرد که همراه با حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی در این گوشی‌هوشمند قرار گرفته است. پشتیبانی از دو سیم کارت و همچنین همراه شدن این گوشی‌هوشمند با اندروید آبنبات چوبی از جمله‌ی سایر ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند است.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز