baznashr

زد تی ای گرند ایکس 4 با قیمت 130 دلار رونمایی شد

on .

زد تی ای از آن قبیل تولیدکنندگان در حوزه تلفن هوشمند اندرویدی است که هر از گاهی با یک محصول شگفت انگیز توجه بازار را به خود جلب می‌کند. سری‌ گرند ایکس یکی از موفق‌ترین نسل‌های این کمپانی است که 3 ژانویه با معرقی گرند ایکس 3 (Grand X 3) جان تازه‌ای گرفت. امروز نیز این شرکت چینی، گوشی مقرون به صرفه گرند ایکس 4 ( Grand X 4) را معرفی کرد. این تلفن هوشمند روز جمعه با قیمت 130 دلار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که از قیمت گذاری آن مشخص است، گوشی زد تی ای گرند ایکس 4 یک محصول میان رده است و از این رو نباید انتظار داشته باشید که مشخصات و امکانات فوق العاده‌ای را در اختیارتان قرار دهد. این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش لمسی 5.5 اینچ با کیفیت 720p (اچ‌دی) مجهز شده که توسط محافظ گوریلاگلس 3 تحت پوشش قرار گرفته است.

پردازنده‌ی بکار گرفته شده در گرند ایکس 4، تراشه اسنپدراگون 425 شرکت کوالکام است که از هسته‌های پردازشی Cortex A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند. حافظه رم این گوشی 2 گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه داخلی آن نیز به طور پیش فرض 16 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته باید اشاره کرد که کاربر در صورت تمایل می‌تواند از طریق اتصال رم میکرو اس‌دی فضای ذخیره‌سازی را تا حد دلخواه افزایش دهد.

گرند ایکس 4 دوربین اصلی یا پشت زد تی ای گرند ایکس 4 متشکل از سنسوری 13 مگاپیکسلی و فلش LED است و برای دوربین سلفی، سنسوری 5 مگاپیکسی بکار رفته است. باتری دستگاه، 3140 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند.

گرند ایکس 3 به طور استاندارد از اندروید 6.0 مارشمالو استفاده می‌کند؛ همچنین یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که در آن به چشم می‌خورد، حسگر اثر انگشت است که درست زیر چراغ LED این گوشی تعبیه شده است.

نسل جدید گوشی‌های مقرون به صرفه سری ایکس، نسبت به گرند ایکس 3، دارای چیپ بهتر، دوربین‌هایی با رزولوشن بالاتر، باتری بزرگ‌تر و همچنین سیستم‌عامل به‌روز شده است؛ با این اوصاف مثل روز روشن است که گرند ایکس 4 در مقایسه با قیمت 130 دلاری‌اش، امکانات بسیار عالی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز