baznashr

تلفن همراه گلکسی اس 8 احتمالا اولین محصول سامسونگ با نمایشگر فورس تاچ خواهد بود

on .

تلفن همراه گلکسی اس 8

از آنجایی که سامسونگ قصد دارد موضوع انفجار باتری‌های گلکسی نوت 7 را از ذهن هواداران برندش حذف کند، سعی خواهد کرد پرچمدار بعدی خود را به قابلیت‌هایی منحصر به فرد تجهیز کند. در همین راستا به تازگی برخی منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای گزارش داده‌اند که احتمالا تلفن همراه گلکسی اس 8 (Galaxy S8) به نمایشگری با قابلیت تاچ 3 بعدی یا همان فورس تاج مجهز خواهد شد.

نمایشگر حساس به فشار یا فورس تاچ، فناوری جدیدی محسوب نمی‌شود و پیش‌تر توسط اپل در گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار گرفته است. در سوی دیگر هرچند سامسونگ تا پیش از این صرفا به استفاده از نمایشگری‌ها لبه خمیده در گوشی‌های هوشمند بالارده خود بسنده کرده بود، با این حال احتمالا تلفن همراه گلکسی اس 8 به عنوان اولین موبایل ساخت سامسونگ با نمایشگری مجهز به فناوری تاچ 3 بعدی به بازار خواهد آمد.

قابلیت فورس تاچ به کاربران اجازه می‌دهد تا بین یک لمس کوچک، یک لمس معمولی و لمس عمیق صفحه نمایش، ایجاد تمایز کرده و با هر یک از آن‌ها، دستورات متفاوتی را ارسال کنند. این قابلیت که پیش‌تر در آیفون‌های 2015 و 2016 مورد استفاده قرار گرفته، می‌تواند در جهت ایجاد یک میانبر در رابط کاربری گوشی‌های هوشمند مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارایه قابلیت‌های جذاب و متنوع با تلفن همراه گلکسی اس 8

علاوه بر این شاید جالب باشد که بدانید، گوگل نیز ساز و کار استفاده از این فناوری را قبلا در اندروید 7 نوقا با نام App shortcuts تعبیه کرده است، از این رو احتمال به کارگیری نمایشگر فورس تاچ در گلکسی اس 8 از هر زمان دیگری بیشتر خواهد بود. در هر حال با توجه به اطلاعات از پیش درز کرده، می‌دانیم که تلفن همراه گلکسی اس 8 سامسونگ دارای ویژگی‌هایی همچون اسکنر اثر انگشت اپتیکال، صفحه نمایشی با وضوح Quad HD یا 2K، تراشه اسنپدراگون 830 یا اگزینوس 8895، چیپ 8 گیگابایتی حافظه رم، سنسور سفارشی 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی، اسکنر عنبیه و دستیار صوتی Bigsby است.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز