baznashr

دانلود کنید: 5 اپلیکیشن سلفی جذاب و قدرتمند برای اندروید و آیفون

on .

گوشی های هوشمند این روزها به ماشین‌های گرفتن تصاویر سلفی تبدیل شده‌اند، ولی کمتر دیده می‌شود که کاربران از اپلیکیشن سلفی برای گرفتن این تصاویر به صورت حرفه‌ای استفاده کنند. در اینجا دنیایی از فیلترها، تنظیمات و طراحی‌های پیشرفته را خواهیم داشت که تصاویر سلفی گرفته شده شما را جذاب‌تر از آن چیزی که توسط اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض حاصل می‌شود، درخواهند آورد.

برای اینکه شما بتوانید تصاویر سلفی جذاب و زیبایی بگیرید، نیازمند استفاده از یک اپلیکیشن پیشرفته خواهید بود که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال باید از اپلیکیشنی استفاده کنید که فیلترهای مختلف، استیکرهای جذاب، امکان نوشتن بر روی تصاویر و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار دهند. در اینجا ما 5 اپلیکیشن سلفی برتر موبایلی برای دو پلتفرم اندروید و iOS را در اختیار شما قرار خواهیم داد. این اپلیکیشن‌ها از هر جهتی بهترین گزینه انتخابی شما هستند که بسته به نیازتان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

5 اپلیکیشن سلفی برتر اندروید و آیفون

YouCam Perfect

YouCam Perfect یک اپلیکیشن سلفی همراه با قابلیت روتوش تصاویر و تبدیل آن‌ها به تصاویری جذاب با استفاده از قابلیت‌های تنظیم رنگ پوست، اضافه کردن فیلتر، حذف چین و چروک، از بین بردن جوش و لک صورت، تغییر رنگ چشم، تغییر فرم صورت و همچنین لاغرتر کردن آن خواهد بود. این اپلیکیشن همچنین هزاران کولاژ، قاب، استیکر و صحنه‌های سرگرم کننده را نیز شامل خواهد شد که می‌توانید از آن‌ها در تصاویر خود استفاده کنید.

قابلیت جذاب و زیباسازی به صورت ریل تایم این اپلیکیشن و همچنین ویدیوهای کوتاه با فیلترهای جذاب، می‌تواند اپلیکیشن سلفی YouCam Perfect را به گزینه‌ای ایده آل برای عکاسی تبدیل کند. قابلیت پشتیبانی از چند چهره، به شما امکان آن را خواهد داد در عکس‌های دست جمعی مشکلی نداشته و بتوانید به راحتی هر چهره‌ای موجود در تصویر را که خواستید انتخاب کرده، آن را آرایش کنید، چشمانش را بزرگ و کوچک کرده، پف کردگی چشمان آن را کاهش دهید و کارهایی از این دست را انجام دهید.

جدا از صورت، ویرایش تمام بدن نیز از کمر به پایین می‌تواند با لاغرتر کردن و همچنین کشیدن پاها انجام شود. علاوه بر این یک ابزار هوشمند برای حذف اشیا وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد اشیا و یا افرادی که ناخواسته در تصویر شما نمایان هستند را حذف کنید. علاوه بر این‌ها باید به ویژگی کولاژ هوشمند نیز اشاره کرد که با شناسایی افراد موجود در تصویر، از کولاژهایی جذاب همراه با پس زمینه‌هایی آماده طراحی می‌کند. سر انجام شما می‌توانید عوضی از جامعه چرخه آرایشی شوید و انواع میکاپ‌ها، استایل‌ها و فشن‌های ویرایش شده را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

B612

اپلیکیشن سلفی B612 متشکل از 25 فیلتر بهینه شده برای تصاویر سلفی، استیکرها و افکت‌هایی با قابلیت تشخیص چهره،  ویدیوهای 15 ثانیه‌ای همراه با افکت، تصاویر کولاژ، سلفی سه بعدی برجسته، عکاسی با استفاده از تایمر و در انتها اشتراک گذاری آسان تصاویر شما بر روی شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام است.

Retrica

رتریکا یک اپلیکیشن بی‌نظیر برای ویرایش تصاویر است که امکانات متعدد شخصی سازی را به شما ارائه خواهد کرد. این برنامه که هم اکنون بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان ماهانه از آن استفاده می‌کنند، متشکل از 100 افکت مختلف برای ویرایش تصاویر شماست که هر کدام می‌توانند با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار داده شوند.

22 کولاژ مختلف همراه با 80 اثر کاملا جذاب و شگفت انگیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت که می‌توانید تصاویر سلفی گرفته شده را، به بهترین شکل ممکن درآورید. از دیگر قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن سلفی رتریکا باید به امکان گرفتن تصاویر سلفی همراه تایمر، محیط کاربری زیبا و کاربرپسند و همچنین امکانات ذخیره سازی متنوع اشاره کرد.

Cymera

یکی دیگر از هزاران اپلیکیشن سلفی موجود، Cymera نام دارد. این اپلیکیشن صدها فیلتر و افکت مخصوص تصاویر سلفی، 7 لنز متفاوت برای دوربین و همچنین قابلیت ادغام 9 تصویر در یک تصویر را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. در اینجا 200 نوع مو طبیعی و آیتم‌های متفاوتی از میکاپ همراه با تغییر فرم بدن، تنظیمات تصویر (روشنایی، شفافیت، کنتراست، موزاییکه کردن، کراپ، چرخش)، اضافه کردن واترمارک و همچنین رفع مشکل قرمزی چشم در اثر تابش نیز وجود خواهد داشت.

شما همچنین می‌توانید از ماسک‌های جذاب شکل حیوانات، فیلترهای زیبا، افکت‌های نور و فریم‌ها نیز در تصاویر خود استفاده کنید. در انتها باید به یک قلم برای کشیدن دست نوشته و نقاشی، اضافه کردن متن و همچنین قابلیت‌های متعدد اشتراک گذاری تصاویر نیز اشاره کرد.

Snow

اسنو به شما اجازه می‌دهد تا همراه با اکفت‌های زنده و خنده‌دار مخصوص چهره، به ضبط ویدیو سلفی پرداخته و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در اینجا مجموعه‌ای از استیکرها همراه با جلوه‌های ویژه و فیلترهای فوق العاده نیز وجود دارد که می‌تواند به شما جهت ساخت انیمیشن‌های سلفی با فرمت GIF کمک کند.

قابلیت Stories نیز به شما امکان آن را خواهد داد ویدیوهای خودتان را آپلود کرده و آن‌ها را تا 48 ساعت به نمایش درآوردید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز