baznashr

محدودیت شارژ باتری گلکسی نوت 7 در آپدیت جدید؛ سامسونگ کاربران را به پس دادن گوشی‌های خود مجبور می‌کند

on .

محدودیت شارژ باتری گلکسی نوت 7 در آپدیت جدید؛ سامسونگ کاربران را به پس دادن گوشی‌های خود مجبور می‌کند

سامسونگ همه تکنولوژی خود را در ساخت گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به کار برد؛ بعد از معرفی رسمی این مدل، تا روزها کاربران در سراسر دنیا مشغول تعریف و تمجید از تلاش سامسونگ برای عرضه چنین پرچمدار قدرتمندی به بازار جهانی بودند. متاسفانه یک ایراد کارخانه‌ای تمامی این قابلیت‌ها را زیر سوال برد و نه تنها نام گلکسی نوت 7 ، بله نام سامسونگ را خدشه دار کرد. سامسونگ بعد از توقف خط تولید این گوشی با ترفندهای مختلف کاربران را به پس دادن گوشی‌های خود و گرفتن یک دستگاه گلکسی اس 7 اج متقاعد کرد، اما از قرار معلوم هنوز کاربرانی وجود دارند که محو امکانات این گوشی شده و چشمان خود را بر روی این بمب ساعتی بسته‌اند. در این شرایط، چاره‌ای جز محدودیت شارژ باتری گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ در آپدیت جدید این گوشی باقی نمی‌ماند.

محدودیت شارژ باتری گلکسی نوت 7 در آپدیت جدید

سامسونگ با محدودیت شارژ باتری گلکسی نوت 7 برای مجبور کردن کاربران به پس دادن دستگاه به کارخانه، نه تنها به دنبال برآورده کردن ادعای همیشگی خود برای اهمیت به سلامت و رضایت کاربران است، بلکه دوست ندارد تا انفجار و یا انفجارهای دیگر، مسیری که برای جبران اشتباه گذشته درباره این پروژه سر راه خود قرار داده، را نابود شده ببیند. در شرایطی که مدیران سامسونگ در چین زانو زنان از مصرف کنندگان چینی عذر خواهی کردند و یا اینکه مدیر کل سامسونگ در قاره اروپا نامه‌ای را به طور عمومی برای عذر خواهی منتشر کرد، انفجار حتی یک گوشی دیگر همه چیز را خراب می‌کند، هر چند بعد از بارها اصرار سامسونگ برای پس دادن این موبایل پر حاشیه، از این پس تقصیر بر گردن کاربران خواهد بود.

یک هفته بعد از عرضه آپدیت برای محدودیت شارژ باتری گلکسی نوت 7 در اپراتور تی‌موبایل (T-Mobile)، سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد تا این آپدیت را در سراسر ایالات متحده آمریکا از طریق تمامی سرویس دهندگان منتشر کند. با دریافت این آپدیت و اعمال محدودیت شارژ باتری گلکسی نوت 7 ، گوشی دیگر بیشتر از 60% شارژ نخواهد شد. علاوه بر این، کاربر هر دفعه‌ای که گوشی خود را به شارژ متصل نموده، گوشی را روشن کرده و یا حتی صفحه نمایش آن را باز کند، شاهد یه پنجره پاپ‌آپ آزار دهنده خواهد بود. گفتنی است کاربران در کره جنوبی، استرالیا و بخش‌هایی از اروپا پیشتر این آپدیت را دریافت کرده بودند.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز