baznashr

مشخصات دو گوشی مرموز شیائومی توسط TENAA فاش شد

on .

با سرعتی که شیائومی مشغول توسعه و عرضه گوشی‌های جدید خود طی چند وقت اخیر است، دور از ذهن نخواهد بود که این شرکت سرانجام همان‌گونه که اکنون به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی همراه در چین شناخته می‌شود، روزی جایگاه سامسونگ در صدر لیست بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی همراه در جهان را به چنگ آورد. در همین حال به تازگی مشخصات دو گوشی مرموز شیائومی توسط سازمان نظارت بر لوازم الکترونیکی چین موسوم به TENAA فاش شده است.

در حالی اکثر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند همچون سامسونگ، خود را برای حضور پرقدرت در نمایشگاه MWC 2017 آماده می‌کنند، به نظر می‌رسد شرکت چینی همچنان دو ماه مانده به پایان سال جاری میلادی قصد دارد محصولات بیشتری را به بازار عرضه کند، زیرا به تازگی مشخصات دو گوشی مرموز شیائومی بر روی وب‌سایت سازمان TENAA چین قرار گرفته است.

از آنجا که TENAA آخرین گذرگاه برای عرضه محصولات الکترونیکی در چین‌ محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد دو گوشی مورد بحث در آینده نه چندان دور معرفی شوند. بر این اساس گوشی اول که باکد داخلی 2016090 شناخته می‌شود و از ظاهری شبیه به Redmi 4 با ابعاد به نسبت کوچک‌تر بهره می‌برد، دارای نمایشگری 5 اینچی LCD با وضوح تصویر اچ دی و فول اچ دی بوده و در سوی دیگر به تراشه هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت حافظه رم، سنسور اثر انگشت و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تجهیز گردیده است.

در سوی دیگر منبع خبر معتقد است که این محصول با ابعاد 141.3 در 69.6 در 8.9 و وزن 153 گرمی قرار است به عنوان جایگزینی برای ردمی 4 وارد بازار شود و از آنجا که دارای مشخصات سخت افزاری بارزتری نسبت به این محصول بوده، این احتمال وجود دارد که با پسوند “Pro” یا “S” در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی معرفی گردد.

ناگفته نماند که از آنجا که در قاب پشتی این دو موبایل برند Mi درج گردیده، بدون شک در زمره محصولات مقرون به صرفه شیائومی قرار خواهند گرفت، از این رو نباید توقع برخورداری از سخت افزاری منحصر به فرد را داشته باشیم؛ اما در ادامه مشخصات دو گوشی مرموز شیائومی بایستی به این نکته توجه داشته باشیم که محصول دوم نیز قرار است با ظاهری شبیه به ردمی 3 به بازار عرضه شود، از این رو دارای سخت افزاری نسبتا ضعیف‌تری نسبت به مدل فوق است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با وضوح اچ دی، تراشه چهار هسته‌ای با کلاک فرکانس 1.9 گیگارهتز، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 8 و 5 مگا پیکسلی و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد این محصول از ظاهری شبیه به ردمی 3 برخوردار بوده، با این حال خطوط آنتن دهی بر روی قاب پشتی آن نقش بسته است که یکی از آن‌ها در کمال تعجب در زیر اسپیکر و محل قرار گیری دست تعبیه شده است. به هر حال همان‌طور که گفته شد هر چند اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان عرضه و قیمت این محصولات در دست نیست، با این حال از آنجا که سازمان TENAA تاییدیه ورود آن‌ها به بازار چین را صادر کرده است، تردیدی نیست که به زودی زود شاهد معرفی رسمی آن‌ها خواهیم بود.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز