baznashr

خلاصه رویداد ویندوز 10 مایکروسافت را در این ویدیوی 9 دقیقه‌ای تماشا کنید

on .

خلاصه رویداد ویندوز 10 مایکروسافت را در این ویدیوی 9 دقیقه‌ای تماشا کنید

مایکروسافت در مدت زمان 2 ساعت، آینده‌ی ویندوز 10 و سرفیس را در رویداد دیروز نیویورک به تصویر کشید. در ادامه، خلاصه رویداد مایکروسافت را که در ویدیویی 9 دقیقه‌ای برای شما آماده کرده‌ایم، به نمایش می‌گذاریم. با گجت نیوز همراه باشید.

مهمترین محصولات جدید مایکروسافت

مایکروسافت در رویداد دیروز خود بخش زیادی از کنفرانس را به هنر و تولید محتوا اختصاص داد. از محصولات مهم معرفی شده توسط مایکروسافت، می‌توان به آپدیت ویندوز 10 Creators و سرفیس استودیو اشاره کرد. مایکروسافت همچنین قابلیت‌های جذابی را در زمینه تولید محتوای 3 بعدی برای مایکروسافت اج، پاورپوینت و برنامه Paint معرفی کرد.

در بخش دیگر این کنفرانس، مایکروسافت به معرفی هدست واقعیت مجازی برای ویندوز 10 پرداخت. این هدست‌های 299 دلاری از پلتفرمی شبیه به هولولنزها استفاده می‌کنند و قرار است توسط شرکت‌های اچ پی، دل، لنوو، ایسوس و ایسر ساخته شوند.

از دیگر نوآوری‌های مایکروسافت می‌توان به پخش زنده تلویزیون در کنسول ایکس باکس اشاره کرد. با آپدیت ویندوز 10 Creators ، بازیکنان کنسول ایکس باکس به امکانات متنوع دیگری مانند صدای دالبی اتمسفر دسترسی خواهند داشت.

شاید یکی از مهمترین بخش‌های رویداد دیروز مایکروسافت، معرفی سرفیس استودیو بود. نمایشگر 28 اینچی این کامپیوتر All-in-One و بدون کیس تنها 12.5 میلی‌متر ضخامت دارد و به گرافیک GeForce 980m، پردازنده اینتل Core i7 ، رم 32 گیگابایتی و حافظه داخلی 2 ترابایتی مجهز است. پیشفروش این محصول نیز با قیمت 2999 دلار آغاز شده است.

از دیگر محصولات مایکروسافت با برند سرفیس می‌توان به سرفیس بوک i7 اشاره داشت. این محصول که در واقع نسخه آپدیت‌شده‌ی سرفیس سال گذشته مایکروسافت است، به یک پردازنده i7 مجهز شده و تا یک ماه دیگر با قیمت 2399 دلار عرضه می‌شود.

در ویدیوی زیر، خلاصه رویداد مایکروسافت را با هم تماشا می‌کنیم:

ویدیوی خلاصه رویداد مایکروسافت

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز