baznashr

اپل بخشی از وب سایت خود را به معرفی ویژگی محصولاتش به منظور استفاده توسط معلولان اختصاص داد

on .

هم اکنون رویداد رسمی شرکت اپل با نام Hello Again به منظور معرفی مک بوک های جدید این کمپانی در حال اجراست. تیم کوک در ابتدای این مراسم به سراغ افراد معلول رفته و اذعان داشت که وب سایت اپل برای معلولان بهینه شده و بیشتر از گذشته به ارتباط آنها با محصولاتش توجه خواهد داشت. 

در ابتدای این مراسم، تیم کوک به صفحه ای خاص از وب سایت رسمی شرکت اپل اشاره کرد که به طور خاص برای استفاده هر چه بهتر توسط معلولان و افرادی که ناتوانی جسمی دارند، طراحی شده است. این بخش که با نام Accessibility شناخته می‌شود در مورد ویژگی های صحبت می‌کند که در محصولات این شرکت وجود داشته و از این رو می‌توانند به این دسته از کاربران کمک های فراوانی کنند.

همان طور که گفته شد، این بخش به عنوان قسمتی از وب سایت اصلی شرکت اپل شناخته خواهد شد. به منظور پیدا کردن این صفحه کافی است در وب سایت این شرکت در پایین‌ترین بخش صفحه در ستون Apple Values به دنبال واژه Accessibility بگردید. در قسمت های پایین‌تر همین ستون نیز شاهد قرار گیری گزینه‌هایی با نام های Education و Environment به همراه Inclusion and Diversity و Privacy و همچنین Supplier Responsibility نیز هستیم.

تیم کوک در این زمینه این طور اظهار نظر کرده است که:

ما معتقدیم اگر افراد به محصولات ما دسترسی داشته باشند می‌توانند با استفاده از ویژگی های آن، انسانیت را به سمت جلو به پیش برده و تغییراتی در مسیر جهان ایجاد کنند.

وب سایت اپل برای معلولان بهینه شد

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز