baznashr

تماشا کنید: بررسی شیائومی می نوت 2 و می میکس

on .

زمان آن رسیده تا رقابت میان سازندگان گوشی‌های هوشمند وارد مرحله جدیدی شود، به این معنی که پرچمداری از انحصار دو یا چند کمپانی قدیمی و صاحب‌نام در این زمینه گرفته شده و به طرز عادلانه‌ای، با در نظر گرفتن کمپانی‌های تازه کار، تعیین برترین‌های این حوزه مجددا صورت بگیرد. رونمایی شیائومی از محصولات خود در روز گذشته از جمله مهترین دلایلی است که ما را به گفتن این حرف وا می‌دارد؛ زمانی که در روز معرفی آنها، جهان تکنولوژی را با ویدیوی بررسی شیائومی می نوت 2 و می میکس شگفت‌زده کرد.

در روز گذشته، مصادف با 24ام ماه اکتبر، شیائومی در مراسمی رسمی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. فبلت 6.4 اینچی و محسور‌کننده می میکس (Mi Mix) از جمله محصولاتی است که هر کاربری با دیدن آن تا زمان در دست گرفتنش آرام و قرار نخواهد داشت و هر شخص دوست‌دار تنوع در گوشی‌های هوشمند، حتما به زودی آن را تجربه خواهد کرد.

می میکس یک فبلت 6.4 اینچی بسیار جذاب و زیبا با جنسی از سرامیک است که در قسمت جلویی آن هیچ لبه‌ کناری مشاهده نمی‌شود. تراشه آن اسنپدراگون 821 با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز بوده و با 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سخت افزار بی‌نقصی را ارائه می‌کند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مدل پرو می میکس نیز به زودی ارائه خواهد شد که 6 گیگابایت رم داشته و به حافظه داخلی 256 گیگابایت مجهز می‌شود، علاوه بر اینکه طلای 18 عیار در دور اسکنر اثر انگشت و دوربین قاب پشتی را به کاربران ارائه می‌کند. البته این بدین معنی نیست که به محصول معرفی شده دیگر یعنی می نوت 2 (Mi Note 2)، می‌توان ایرادی وارد کرد چون در ویدیوی بررسی شیائومی می نوت 2 و می میکس هر دو‌ی آن‌ها بی‌نظیر ظاهر شدند.

mi mix
می نوت 2 با صفحه نمایشی 5.7 اینچی با دو طرف خمیده همانند آنچه در گلکسی نوت 7 مشاهده می‌شود، ارائه شده و به لطف بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 821 (با فرکانس 2.35 گیگاهرتز) و 4 یا 6 گیگبایت حافظه رم LPDDR4 در کنار حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی، عملکرد سخت افزاری بی‌نقصی را تضمین می‌کند. در ویدیوی بررسی شیائومی می نوت 2 و می میکس به قدرت این دو گوشی پی می‌برید.

mi note2

می نوت 2 و می میکس تا ماه آینده میلادی برای خرید در دسترس خواهند بود. برای آگاهی از قیمت‌ آن‌ها باید در نظر داشته باشید که رنج هزینه‌ای میان 413 الی 590 دلار برای خرید آن‌ها نیازمند است. هر چند شیائومی نسخه‌ای بین‌المللی از می نوت 2 را برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرد، هنوز صحبتی از نسخه جهانی می میکس به میان نیامده است. البته بعید به نظر می‌رسد که این شرکت کاربران دیگر کشورها را از داشتن چنین فبلت زیبا و قدرتمند و خود را از کسب سودی بالا از محل فروش بالای این محصول محروم کند.

خبر خوب این است که علاقه‌مندان به طور حتم می‌توانند به خرید می میکس از طریق فروشندگان مجاز چینی از ماه آینده اقدام کنند، هر چند باید هزینه این بی‌صبری را بر تن مالیده و با قبول هزینه بالای ارسال از چین، قیمت نهایی بالایی را برای آن پرداخت کنند. شاید بر روی کاغذ و با در نظر گرفتن اعداد و ارقام مرتبط با مشخصات می نوت 2 و همچنین می میکس و در ادامه مقایسه قیمت آن‌ها با دیگر محصولات تولید شده کمپانی‌های چینی، هزینه خرید آن‌ها بالا به نظر برسد، اما با دیدن ویدیوی بررسی شیائومی می نوت 2 و می میکس ، حدس زدن میزان فروش چند میلیونی این مدل‌ها طی مدت زمانی کوتاه، کار سختی نخواهد بود.

اگر که در مورد خرید یک گوشی چینی مردد بوده و در ادامه با راضی کردن خود به این منظور، میان انتخاب می نوت 2 و می میکس دودل شده‌اید، بد نیست بدانید که خوشبختانه نایب رئیس شیائومی، هوگو بارا (Hugo Barra)، درست پس از معرفی هر دو محصول، ویدیوی بررسی شیائومی می نوت 2 و می میکس را پخش کرد. وی در حدود یک ساعت به طور کامل در مورد جدیدترین دستگاه‌های اندرویدی این شرکت صحبت نمود تا به این طریق تمامی سوالات پیش آمده برای کاربران پیش از خرید این دو مدل از زبان شخصی مطمئن برطرف شود. گفتنی است ویدیوی بررسی شیائومی می نوت 2 و می میکس به طور مستقیم از طریق فیسبوک به دید تمامی مردم در سراسر دنیا می‌رسید که نشان از اعتماد به نفس بالای شرکت درباره محصولات معرفی شده جدید دارد:

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز