baznashr

شرکت ارتباطات زیر ساخت به دلیل اختلال در اینترنت از مشترکان عذرخواهی کرد

on .

اختلال در اینترنت

حوالی ظهر امروز در سیستم انتقال شرکت ارتباطات زیرساخت اختلال به وجود آمد و به مدت 25 دقیقه، بخشی از ظرفیت انتقال مرکز مخابراتی از مدار خارج شد و کاربران در بیشتر مناطق تهران با مشکل مواجه شدند. این شرکت در خصوص اختلال در اینترنت در ظهر امروز توضیحاتی را ارائه داد و از مشترکان عذرخواهی کرد.

مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کردند که ظهر امروز در سیستم انتقال شرکت اختلالاتی پیش آمد و بخشی از ظرفیت انتقال مرکز مخابراتی به مدت 25 دقیقه از مدار خارج شد. این اتفاق باعث ایجاد اختلال در سرویس‌های مشترکان این شرکت در تهران شد. در پی این اختلال، برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت در دسترسی به اینترنت دچار مشکل شدند که در ادامه با تلاش تیم فنی شرکت ارتباطات زیرساخت، مشکل موجود شناسایی و در کمترین زمان ممکن حل شد.

شرکت ارتباطات زیر ساخت به دلیل اختلال در اینترنت جریمه می‌پردازد

شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای خط مشی کیفیت و مشتری مداری، به دلیل اختلال در اینترنت از مشترکان عذرخواهی کرد. این شرکت اعلام کرد که در آینده تمام تلاش خود را برای پیشگیری از اتفاقات این چنینی به کار می‌گیرد و مطابق با دستورالعمل‌ها خود را موظف می‌داند که به شرکت‌های سرویس گیرنده جریمه بپردازد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز