baznashr

ایده‌ی جذاب استفاده از گلکسی نوت 7 دودزا در لباس هالووین امسال!

on .

انفجار نوت 7

همه ساله با نزدیک شدن به آخرین روزهای ماه اکتبر، مردمان مغرب زمین خود را برای یکی از جشن‌های سنتی و قدیمی که پیدایش آن در تاریخشان ریشه دارد آماده می‌کنند. هالووین از جمله جشن‌های محبوبی است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (مصادف با دهم آبان) برگزار شده و بزرگ و کوچک و مرد و زن را در کشورهای غربی درگیر خود می‌کند. بزرگسالان با پوشیدن لباس‌های عجیب و غیرمرسوم و کودکان با جمع‌آوری تنقلات از خانه‌های اطرافیان این روز را سپری می‌کنند. از آنجایی که یکی از اصلی‌ترین نمادهای هالووین، یک کدوتنبل توخالی شامل دهان و چشمانی ترسناک بوده که با روشن کردن شمع درون آن جلوه‌ای ترسناک‌تر پیدا می‌کند، در نظر مردمان بسیاری از کشورها نام هالووین نوعی ترس درونی را با خود حمل می‌کند. از طرفی در نظر داشته باشید که دنیای تکنولوژی هنوز درگیر مسائل جانبی پرچمدار اندرویدی قدرتمند و زیبا اما ترسناک است، پس انفجار نوت 7 می تواند سوژه‌ای مناسب برای تولید لباس‌های عجیب و غریب هالووین باشد!

تا رسیدن به روز جشن حدود یک هفته مانده است، از همین رو مردم در کشورهای غربی و همچنین ایالات متحده مشغول فراهم کردن لوازم و وسایل لازم برای جشن، مخصوصا لباسی مناسب برای آن هستند، هرچه عجیب‌تر و ترسناک‌تر، بهتر! با در نظر گرفتن خلاقیت بالای مشتاقان تکنولوژی مخصوصا در عرصه گوشی‌های هوشمند، می‌توان انتظار داشت که به دفعات، انفجار نوت 7 را به عنوان سوژه به کار رفته در لباس های هالووین امسال ببینیم، همانند ایده خلاقانه‌ای که یک کاربر فیس بوک به نام Chris Kiley پیاده کرده است!

لباس عجیب و غریب وی القا‌کننده‌ی ترسِ احتمال انفجار نوت 7، آن هم 6 دستگاه کنار یکدیگر بوده و از زمان انتشار ویدیوی آن در شبکه اجتماعی فیس بوک، با داشتن تعداد بالایی اشتراک‌گذاری، توسط بسیاری از کاربران مورد استقبال قرار گرفته است. درکنار جالب بودن ایده درونی این لباس دودزا، ذهن بیشتر تماشاچیان به این سمت رفته که این دستگاه واقعا چگونه کار می‌کند؟

به نظر می‌رسد که در زیر جعبه‌ها لوله‌هایی متشکل از گاز فشرده قرار دارند که با فوت کردن درون انشعاب اصلی، گاز را از محیط اطراف و روزنه‌های خود به بیرون هدایت می‌کنند. سوال دیگری که به دفعات توسط کاربران مشاهده‌کننده‌ی ویدیو از وی پرسیده شده، چگونگی تهیه کردن 6 جعبه خالی این گوشی است، چون اگر وی نقدا گوشی‌ها را خریداری کرده باشد، در کنار قرار دادن خود در وضعیت خطر انفجار نوت 7 ، با داشتن 6 دستگاه از این مدل، به طور جدی پای خود را از تمامی ایرلاین‌های ایالات متحده قطع کرده است! چون اطمینان از عدم همراه داشتن نوت 7 به عنوان وسیله همراه توسط مسافران، از جمله قوانینی است که پیش از سوار شدن به هواپیما به شدت توسط مامورین فرودگاه‌های آمریکا مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز