baznashr

تصاویر جدید از نمای پشتی هواوی Mate 9 ؛ دو طراحی متفاوت در اندازه‌ای متفاوت

on .

یک روز پس از انتشار رندرهای جدید نمای جلوی گوشی هواوی Mate 9 اینک نوبت به آن رسیده تا ما شاهد به انتشار رسیدن نمای پشتی دو مدل مختلف این گوشی هوشمند چینی باشیم. بر این اساس هر دو از نمایی تقریبا یکسان برخوردارند؛ هرچند تفاوت‌های کوچکی نیز دیده می‌شود. در این رندرها دو دوربین پشتی با برند لایکا، فلش و همچنین اسکنر اثر انگشت قابل مشاهده خواهد بود.

همین یکی دو روز پیش بود که اخبار جدیدی از هواوی Mate 9 به بیرون درز کرد و مشخص شد که فبلت جدید کمپانی چینی هواوی حاوی دو طراحی متفاوت خواهد بود. یکی از آن‌ها از صفحه نمایش صاف و ساده‌ای بهره می‌برد و این در حالی‌ست که مدل دوم حاوی یک صفحه دو لبه خمیده همانند گوشی‌های خمیده سامسونگ است. هرچند که این تصاویر انتشار یافته تنها قسمت جلویی این گوشی‌ها را به نمایش می‌گذاشتند.

حالا به لطف تصاویر جدیدی که امروز منتشر شد ما می‌توانید تصور کاملی از هر دو سمت جلویی و پشتی گوشی هوشمند هواوی Mate 9 را داشته باشیم. حداقل باید گفت تا پیش از این ما بر این باور بودیم که بخش پشتی این گوشی‌ها کاملا یکسان خواهد بود، اما حال دیگر مطمئن شدیم که اینگونه نیست.

هواوی mate 9

مدل مخصوص بازار چین هواوی Mate 9 پیشرفته‌تر از مدل بین‌المللی آن خواهد بود

تصویر سمت چپ، هواوی Mate 9 دارای کدنام «منهتن» بوده و به سراسر جهان (همچون ایالات متحده) عرضه خواهد شد. این درحالی‌ست که تصویر سمت راست مربوط به همین گوشی با کدنام «جزیره طولانی» است و تنها در کشور چین عرضه خواهد شد. آشکار است که یکی از این دو مدل حاوی دو لبه خمیده خواهد بود. اگر این رندرها واقعی باشد، منهتن مدل کوچکتر از جزیره طولانی خواهد بود. ما شنیده‌ایم که مدل بین‌المللی هواوی Mate 9 از یک صفحه با رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد و در عوض مدل چینی آن یعنی گوشی سمت راست حاوی یک صفحه با رزولوشن QHD خواهد بود.

همانطور که قابل مشاهده است دو دوربین قسمت پشتی حاوی برند لایکا هستند که با فوکوس خودکار لیزری و فلش دوگانه همراه شده‌اند. بر اساس شنیده‌های ما در گذشته، سنسور این دوربین‌ها 20 مگاپیکسلی و حاوی دیافراگم f/2.0 خواهد بود. این رندرها همچنین نشان می‌دهند که در هر دو مدل ما شاهد حضور یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی نیز خواهیم بود و کلید هوم قابل مشاهده در رندرهای قسمت جلوییِ مدلِ بزرگ‌تر که روز گذشته منتشر شد، احتمالا تنها یک کلید هوم خواهد بود.

لازم به ذکر است که هواوی میت 9 طی یک رویداد خبری در تاریخ 3 نوامبر (13 آبان) رونمایی خواهد شد و برای تایید تمامی این شایعات باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز