baznashr

گیم‌شات: تریلر جدید فیلم Resident Evil: The Final

on .

همانطور که از عنوان فیلم Resident Evil: The Final Chapter (فصل آخر) پیداست، این فیلم قرار است به این مجموعه زامبی محور قدیمی پایان دهد. فصل آخر در مراسم کامیک کان شهر نیویورک حضور خواهد داشت و به همین بهانه تریلری نیز از این اثر منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای تریلر با گیم‌شات در ادامه این مطلب همراه باشید.

علاوه بر تریلر منتشر شده، پوستر جدیدی نیز از فیلم Resident Evil: The Final Chapter نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

فیلم Resident Evil: The Final Chapter

برخی از بازیگران و دست اندرکاران این فیلم از جمله: Milla Jovovich، Paul WS Anderson، Ali Larter، William Levy و Eoin Macken در کامیک کان نیویورک حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر بوده که این فیلم در تاریخ 27 ژانویه (8 بهمن) سال آینده میلادی بر روی سینماهای جهان اکران خواهد شد. آخرین انیمیشن از این مجموعه Resident Evil: Vendetta نام داشت که در ماه سپتامبر گذشته منتشر شده است.

همچنین بازی Resident Evil 7: Biohazard نیز قرار است در تاریخ 24 ژانویه (5 بهمن) سال آینده میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار مربوطه به این بازی اعلام شده است که حالت واقعیت مجازی این عنوان به مدت یک سال کامل در انحصار سونی قرار خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شئده از فیلم را مشاهده کنید:

نظرات خود را در رابطه با فیلم Resident Evil: The Final Chapter با ما در میان بگذارید.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز