baznashr

قیمت شیائومی می 5 اس و Mi 5S Plus مشخص شد

on .

قیمت شیائومی می 5 اس و Mi 5S Plus مشخص شد

هرچه به ششم مهرماه و موعد رونمایی شیائومی از پرچم‌دار جدید این شرکت نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز اطلاعات پیرامون ویژگی‌های این محصولات توسط منابع آگاه هستیم. در همین راستا نیز به تازگی وب‌سایت gizmochina، اطلاعاتی در رابطه با قیمت شیائومی می 5 اس و Mi 5S Plus پیش از رونمایی رسمی منتشر کرده است.

گوشی شیائومی می 5 اس دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی بوده که از فناوری فورس تاچ بهره‌مند خواهد شد. قدرت این دستگاه از یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 821 کوالکام با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز تأمین شده و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 کارهای گرافیکی آن را هندل خواهد کرد. 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 با سرعت کاری 1866 مگاهرتز و 256 گیگابایت حافظه سریع UFS 2.0 فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد.

بر اساس بنر منتشر شده توسط منبع خبر، مدل 64 گیگابایتی گوشی شیائومی می 5 اس که لقب اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر را هم یدک خواهد کشید، با قیمت رقابتی 300 دلاری در تایوان عرضه خواهد شد.

همچنین بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، میدانیم که دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی این گوشی دارای سیستم لرزشگیر اپتیکال چهار جهته بوده و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) به همراه دیافراگم f/1.8 از دیگر مشخصه‌های این بخش از گوشی به حساب می‌آیند. این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 3490 میلی‌آمپر ساعت بوده و در کنار آن به منظور شارژ سریع از فناوری Quick Charge 3.0 استفاده می‌کند.

در سوی دیگر گوشی Mi 5S Plus که از آن به عنوان پرچمدار بلند قامت جدید شیائومی یاد می‌شود، با بهره گیری از نمایشگر 5.7 اینچی دولبه خمیده با رزولوشن QHD، تراشه اسنپدراگون 821، 6 گیگابایتی حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایتی در کنار تجهیز به دوربین دوگانه در قاب پشتی با برچسب 450 دلاری راهی بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدل نیز از نمایشگری مجهز به فناوری فورس تاچ و سنسور اثر انگشت التراسونیک یکپارچه شده با نمایشگر بهره می‌برد.

این نکته را در نظر داشته باشید که اطلاعات فوق و قیمت شیائومی می 5 اس و Mi 5S Plus توسط هیچ منبع معتبری تائید نگردیده، از این رو برای پی بردن به صحت سقم آن‌ها بایستی تا ششم مهرماه و روز رونمایی از گوشی‌های مذکور صبر کنیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز