baznashr

نقص کلید کنترل در بعضی از ایرپاد‌های آیفون 7

on .

نقص کلید کنترل در بعضی از ایرپاد‌های آیفون 7

به تازگی برخی کاربران گوشی های آیفون 7 اپل اعلام کرده‌اند که ایرپاد های داخل جعبه بسته بندی آیفون 7 دارای نقص فنی هستند. شرکت اپل در پیامی رسمی نقص در ایرپاد های آیفون 7 را تایید کرده و قول داده است تا به زودی این مشکل را به صورت نرم افزاری در آپدیت های جدید حل کند. 

این موضوع زمانی خود را نشان داد که کاربران این هدفون لایتنینگ جدید را به گوشی آیفون 7 خود متصل کردند و سپس به مدت 5 دقیقه از آن استفاده ای نکردند. بعد از این مدت با شروع یک موسیقی، کلید کنترل صدای ایرپاد های آیفون 7 کار نمی‌کرد. البته این موضوع وقتی جالبتر می‌شود که بدانید این نقص همیشه خود را نشان نمی‌دهد. در واقع گاهی کاربران به صورتی تصادفی به این موضوع آزار دهنده برخورد می‌کنند. در حقیقت زمانی که این موضوع آشکار می‌شود تنها راه به جهت رفع موقت آن این است که هدفون را از درگاه لایتنینگ جدا کرده و سپس دوباره آن را اتصال دهیم. با این امید که شاید این بار به صورت تصادفی این مشکل رخ ندهد.

هنوز در مورد این که آیا این مشکل در دیگر ایرپاد های لایتنینگ مشاهده می‌شود و یا این که آیا نقص مزبور در هدفون هایی با جک 3.5 میلی متری (که از طریق آداپتور تبدیل مخصوص اپل به گوشی متصل می‌شوند) نیز دیده می‌شود یا نه، خبر دقیقی در دسترس نیست.

آیا کسی تا به امروز این چنین مشکلی را تجربه کرده است؟ اگر پاسختان مثبت است لطفا تجربیات خود در این زمینه با ما در میان بگذارید. در هر صورت باید دید که آیا با ارائه یک آپدیت نرم افزاری، شرکت اپل می‌تواند این موضوع را به صورت کامل حل و فصل کند یا نه.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز