baznashr

گیم‎شات: مراحل ساخت بازی Gears Of War 4 به پایان رسید

on .

بنا بر اعلام کمپانی مایکروسافت، بازی Gears of War 4 گلد شده و این بدین معنا بوده که مراحل ساخت و توسعه بازی به پایان رسیده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.

Gears of War 4، اولین نسخه‌ای بوده که ساخت آن از سوی مایکروسافت به استودیو جدیدی به نام «کوالیشن» (The Coalition) واگذار شده است. ساعاتی پیش، این استودیو طی خبری رسمی از گلد شدن و پایان یافتن ساخت بازی Gears of War 4 خبر دادند.

اگر امروز به صفحه اخبار سایت مایکروسافت سر زده باشید، بدون تردید خبر گلد شدن بازی Gears Of War 4 توجه شما را به خود جلب کرده است. از این رو هیئت مدیره مایکروسافت از جمله مدیر عامل این کمپانی آقای «ساتیا نادلا» (Satya Nadella) با حضور در شعبه مایکروسافت واقع در شهر ونکوور کشور کانادا، این رویداد مهم را جشن گرفتند.

بازی Gears of War 4 گلد

آقای «رود فرگوسن» (Rod Fergusson)، رئیس استودیو کوالیشن در این خصوص می‌گوید:

 این موضوع یه بازگشت مجدد عالی و واقعی برای من محسوب می‌شود.

با بازگشتن به کمپانی ایکس باکس و رهبری و هدایت یک استودیو تشکیل شده از افرادی مجرب و با استعداد از سراسر جهان، همه و همه در Gears Of War خلاصه می‌شوند. از طرفی ما این کار را در کشور خودم، کانادا و در یکی از بهترین شهرهای جهان که محلی برای تحقق رویاهای شما در زمینه تکنولوژی و سرگرمی است، انجام دادیم.

لازم به‌ذکر بوده که آقای فرگوسن پیش‌تر نیز با حضور در استودیو «اپیک گیمز» (Epic Games) در ساخت سری‌های قبلی Gears Of War نقشی داشته است. او بعدها به کمپانی مایکروسافت پیوست و با ایجاد استودیو کوالیشن قدم فراتر گذاشت و به ساخت بازی Gears Of War 4 روی آورد.

بازی Gears of War 4 گلد شد

دیشب نیز تریلر نهایی بازی Gears Of War 4 منتشر گردید که اگر تاکنون موفق به دیدن آن نشده‌اید، تنها کافیست به خبر «تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار Gears of War 4 منتشر شد» مراجعه کنید.

خاطر نشان می‌شود که بازی Gears of War 4 در 11 اکتبر سال میلادی جاری (برابر با سه‌شنبه، 20 مهر 95) برای دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی یکی از عناوین سرویس Xbox Play Anywhere محسوب می‌شود که بدین معناست شما می‌توانید نسخه دیجیتالی آن را برروی ایکس باکس وان خریداری کرده و همراه با آن به رایگان نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی (ویندوز 10) را دریافت کنید یا عملی بالعکس انجام دهید. علاوه بر این، قابلیت کراس پلیر از همه حالت‌های موجود پشتیبانی خواهد کرد؛ حالت‌های موجود در این بازی شامل بخش چند نفره، کمپین و Horde 3.0 می‌شود.

شما کاربران گیم‌شات در زیر می‌توانید برخی از تصاویر زیبا و جذاب بازی Gears of War 4 را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد بازی Gears Of War 4 چیست؟ دیدگاه خود را با گیم‌شات در میان بگذارید.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز