baznashr

رفع ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازهای آمریکا

on .

رفع ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازهای آمریکا

پس از مشکلات متعددی که در رابطه با باتری گلکسی نوت 7 وجود داشت، بسیاری از سازمان‌های هواپیمایی از ممنوع بودن استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازها خبر دادند. بعد از اینکه کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی نیز به صورت رسمی از فراخوان سامسونگ برای این گوشی هوشمند خبر داد، حالا سازمان هوانوردی فدرال آمریکا نیز در بیانیه ای رسمی، شرایط جدید استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازها را تشریح کرده است.

این بیانه جدید، حاوی دستور العمل‌هایی برای سازمان‌های هواپیمایی و در رابطه با شرایط ورود گلکسی نوت 7 به پروازهاست که در بند آخر، اشاره شده که برای بازگردانی نسخه های معیوب و آسیب دیده از این گوشی هوشمند، نباید از پروازهای هوایی استفاده کرد. همچنین کاربران در صورت آوردن این دستگاه به هواپیما باید آن را از قبل خاموش کرده و موارد مختلفی که می‌تواند دستگاه را به کار بیندازد، از جمله ساعت آن، نیز باید به صورت کامل غیر فعال گردد.

همچنین قرار دادن گلکسی نوت 7 در بارهای مسافرینی که مجوز ورود دریافت کرده‌اند نیز به صورت کامل ممنوع اعلام شده است. سازمان هوانوردی فدرال از شرکت های هواپیمایی نیز درخواست کرده که این موضوع را به صورت کامل با مسافران در میان بگذارند تا هیچ مشکل غیر منتظره‌ای پیش نیاید.

ادارهٔ هوانوردی فدرال (به انگلیسی: The Federal Aviation Administration) به اختصار FAA دایره‌ای از واحد ترابری و حمل و نقل ایالات متحده آمریکا است که اختیار کنترل و سرپرستی همه امور هوانوردی غیرنظامی در آمریکا را به عهده دارد. اداره هوانوردی فدرال اجازه‌نامه‌های ملی پرواز را صادر می‌کند.

روز گذشته بود که سامسونگ رسما اعلام کرد اولین دستگاه‌های گلکسی نوت 7 جدید که دیگر مشکل باتری ندارند، حداکثر تا روز 21 سپتامبر به دست کاربران کشور آمریکا خواهد رسید. در نهایت باید اشاره داشته باشیم که اگر هنوز هم گلکسی نوت 7 خود را برای تعویض به نمایندگی های مجاز سامسونگ تحویل نداده‌اید، بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام داده و در این مدت نیز دستگاه خود را خاموش کنید.

تصور می‌کنید حالا که استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازها مجاز اعلام شده، آبروی از دست رفته سامسونگ می‌تواند باز گردد؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز