baznashr

تماشا کنید: گجتی برای برقرای تماس تلفنی با انگشت !

on .

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، شاید بسیاری از رویاهایی که افراد در کودکی داشته‌اند، به حقیقت تبدیل شده است. شاید هیچ وقت کسی تصورش را هم نمی‌کرد زمانی برسد که بشر بتواند به ماه که از فاصله بسیار زیادی و تنها شب‌ها دیده می‌شود، پا بگذارد. امروز نیز شاهد ایده‌ای جدید و البته بسیار جذاب در کیک استارتر هستیم. حالا به واسطه معرفی دستبند هوشمند جدید Sgnl، امکان برقرای تماس تلفنی با انگشت میسر شده و کاربران می‌توانند به سادگی با دوستان خود مکالمه داشته باشند.

بند هوشمند Sgnl که کاربران می‌توانند با متصل کردنش به ساعت خود، از آن استفاده کنند، با ترکیب یک سیستم ویبره و بلوتوث عمل کرده و قادر خواهند بود با اشاره انگشت خود، به تماس دریافتی پاسخ دهند. عملکرد کلی این بند هوشمند نیز کاملا مشخص است؛ بند Sgnl سیگنال مربوط به تماس را از طریق بلوتوث دریافت می‌کند و از طریق یک سیستم ویبره، آن را به انگشت کاربران می‌رساند.

زمانی که شما انگشتتان را نزدیک گوش خود می‌گیرید، سیستم ویبره با ایجاد یک پژواک و تقویت آن، صدای مورد نظر را به شما منتقل می‌کند. شاید این موضوع کمی ساده باشد، اما بر اساس علم فیزیک بوده و هیچ گاه عملکرد آن نمی‌تواند دچار اشکال شود. علاوه بر این، بند هوشمند Sgnl با استفاده از یک باتری لیتیوم-پلیمری، می‌تواند تا 500 بار شارژ شود. سازندگان نیز اعلام کرده‌اند که این بند هوشمند باید هر هفته یک بار شارژ شود.

در مورد تماس گرفتن با دیگر کاربران، توسعه دهندگان این گجت جدید، یک سیستم برای تماس‌های خروجی نیز در نظر گرفته‌اند که با داشتن 5 چراغ LED با رنگ‌های مختلف، می‌تواند بیانگر 5 مخاطب باشد. کاربران می‌توانند با عوض کردن رنگ مربوط به هر مخاطب از طریق دکمه‌های تنظیم شدت صدا، بدون نیاز به لمس کردن گوشی همراه، اجازه برقرای تماس تلفنی با انگشت را داشته باشند. لازم به ذکر است که بند هوشمند Sgnl، استانداردهای لازم برای ضد آب بودن را نیز دارد.

سازندگان اسلایدهای مختلفی از این محصول خلاقانه را نیز منتشر نموده‌اند که می‌تواند عملکرد بند هوشمند Sgnl را به خوبی به تصویر کشد. طبق تصاویر منتشر شده نیز کاربران تنها می‌توانند با نگاه داشتن انگشت خود، از سیستم پژواک سازی بهره‌مند شوند. شاید در این لحظه برخی از شما تصور کنید که دیگر کاربران ممکن است قادر به شنیدن تماس شما با بند هوشمند Sgnl باشند. اما در این مورد نباید نگران باشید چرا که صدای خروجی، تنها از طریق ارسال امواج ویبره و پژواک سازی در پوست، به گوش شما خواهد رسید.

حامیان این طرح می‌توانند با پرداخت 139 دلار، شاهد توسعه این بند هوشمند بوده و آن را در فوریه سال آینده میلادی، دریافت کنند.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز