baznashr

دانلود والپیپر آیفون 7 جت بلک ؛ به گوشی خود جلوه‌ای زیبا ببخشید

on .

بالاخره انتظارها به پایان رسید و آیفون 7 و 7 پلاس به صورت رسمی عرضه شدند اما امسال ستاره‌ی درخشان و پرفروغی در افق آیفون های اپل شروع به تابیدن کرده؛ آیفون 7 جت بلک که هنوز از راه نرسیده بازارها را به تسخیر خود درآورده است. این گوشی با جلوه درخشان خود، قطعا یکی از نامزدهای زیباترین گوشی‌های سال خواهد بود. در این نوشته، قصد داریم تا با نمایش چند والپیپر آیفون 7 جت بلک ، به زیباتر شدن آن کمک کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

این مجموعه والپیپر آیفون 7 جت بلک از ویدیوهای تبلیغاتی اپل استخراج شده‌اند

گوشی آیفون 7 جت بلک دیوایسی سیاه‌تر از سیاهی با بدنه‌ای آلومینیومی بسیار براق و شفاف است که اپل نهایت دقت را در طراحی و مونتاژ آن به خرج داده است. برای رساندن فلز به این حد از شفافیت و یکنواختی، بدنه گوشی با روش‌های پیچیده‌ای ساخته شده تا به حد اعلای کیفیت برسد. اپل وسواس بی‌اندازه‌ای را برای زیباتر کردن قاب پشت گوشی به خرج داده است. اما آیا کاری برای زیبا شدن قسمت جلوی آیفون 7 جت بلک انجام داده است؟ بله؛ از همان جنس بدنه قاب پشتی، در جلوی آن نیز استفاده کرده و جلوه‌ای زیبا به آن بخشیده است. اما درخصوص صفحه نمایش گوشی چطور؟ چگونه صفحه نمایش گوشی را به همان صورت که بقیه قسمت‌های گوشی زیبا هستند، زیبا کنیم؟ چگونه حس یکپارچگی را به سرتاسر آیفون 7 جت بلک منتقل کنیم؟ و چگونه تعادل را بین بدنه گوشی و رنگ صفحه نمایش برقرار نماییم؟ جواب ساده است. فقط کافی است والپیپر آیفون 7 جت بلک را درست انتخاب کنید. یک والپیپر آیفون 7 جت بلک که باعث یکپارچه کردن تمامی قسمت‌های مختلف گوشی شود.

با دانستن اینکه چقدر انتخاب یک والپیپر برای گوشی سخت است – مخصوصا اگر والپیپر آیفون 7 جت بلک با آن طراحی منحصربفردش باشد – ما مجموعه‌ای زیبا از چند والپیپر آیفون 7 جت بلک برای صفحه اصلی و صفحه قفل گوشی را برای شما آماده کرده‌ایم. در واقع، اینگونه فکر می‌کنیم که این مجموعه والپیپر آیفون 7 بلک جت می‌تواند به گوشی شما جلوه‌ای خاص ببخشد.

دانلود والپیپر آیفون 7 جت بلک ؛ به گوشی خود جلوه‌ای زیبا ببخشید

بدنه آیفون 7 جت بلک ابتدا با حالتی چرخشی پالیش شده که باعث حذف عیوب صفحه شیشه‌مانند آن گشته است. سپس فرایند آنودایز بر روی آن اجرا می‌شود که لایه محافظ اکسیدی را بر روی بدنه بوجود می‌آورد. این فرایند شامل غوطه‌ور کردن بدنه گوشی درون محلولی الکترولیتی است که باعث افزایش مقاومت بدنه در برابر خوردگی شده و رنگ کردن آن را نیز راحت‌تر می‌کند.

سپس تمام قسمت‌های گوشی با دقت رنگ شده و در انتها، با استفاده از یون‌های مغناطیسی، لایه‌ی آنودایز شده پالیش می‌گردند.

پس احتمالا تاکنون حدس زده باشید که این مجموعه والپیپر آیفون 7 جت بلک به صورت تصادفی انتخاب نشده بلکه از ویدیوهای تبلیغاتی اپل که روند تولید گوشی آیفون 7 جت بلک را به تصویر کشیده‌اند، استخراج شده‌اند.

آیا تبلیغات جدید آیفون 7 را دیده‌اید؟ اگر دیده باشید، حتما گوزن مرموز نمایش داده شده در آن را به خاطر دارید. تصویری که از بین تصاویر زیبای این ویدیو در کسری از ثانیه به نمایش درآمد. این تصویر بسیار زیبا است پس ما تصمیم گرفتیم که به عنوان یک والپیپر آیفون 7 جت بلک آن را به شما ارائه دهیم.

دانلود والپیپر آیفون 7 جت بلک ؛ به گوشی خود جلوه‌ای زیبا ببخشید

هنوز کار ما به پایان نرسیده است. در زیر چند والپیپر آیفون 7 جت بلک دیگر را می‌بینیم که با توجه به رنگ‌های به کار رفته در آنها، می‌توان در آیفون 7 بلک نیز به کار برده شوند. این مجموعه شامل تصاویری از فضا و خلا، حرکت و سکون، و طرح‌های به یاد ماندنی مینیمالیستی است. از دیدن و به کاربردن آنها لذت ببرید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز