baznashr

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی های گوگل پیکسل منتشر شد

on .

چند هفته ای است که خبرهای مربوط به سری گوشی های گوگل پیکسل و ایکس ال، توجه بسیاری از رسانه های خبری را به سمت خود جلب کرده است. برای مثال قبلا امتیازات مربوط به گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (HTC Marlin) در بنچمارک گیک بنچ پدیدار شده بود. از طرفی تصاویر رندر مربوط به گوشی پیکسل ایکس ال (نکسوس مارلین) گوگل نیز بعدها انتشار یافت. در نهایت قیمت گوشی گوگل پیکسل ایکس ال نیز لو رفت. 

طی اسنادی که جدیدا لو رفته‌ و البته تقریبا مشخصات فاش شده قبلی را تایید می‌کنند، سری گوشی های پیکسل گوگل از نسخه بازبینی شده چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه میزان حافظه رم چهار گیگابایتی استفاده خواهند کرد. از طرفی شاید جالب باشد بدانید که این دو گوشی به طور پیشفرض نسخه 7.1 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا را به اجرا در خواهند آورد. به آن معنا که در هنگام معرفی آنها، گوگل بروزرسانی جدید از اندروید نوقا را عرضه خواهد کرد که این دو گوشی آن را به همراه خواهند داشت. در بخش زیر شاهد اسناد مربوط به مجوز عرضه نسخه امریکا و جهانی گوشی های گوگل پیکسل هستید:

همان طور که احتمالا می‌دانید با این که گوشی های گوگل پیکسل نام این برند مشهور را به همراه دارند، اما با این حال توسط کمپانی تایوانی اچ تی سی طراحی و تولید شده‌اند. اگر به تصاویر بالا نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که این موضوع به طور رسمی توسط GCF (انجمن صادر کننده گواهینامه بین المللی) نیز تایید شده است. علاوه بر آن، اسناد فاش شده تایید می کنند که گوشی های گوگل پیکسل (پیکسل  و پیکسل ایکس ال) در دو نسخه بین المللی و مختص به منطقه امریکا به بازار عرضه خواهند شد. نسخه مربوط به امریکا دارای مجوزهای ارتباطی CDMA و همچنین برخی از فرکانس های LTE است که البته با نسخه جهانی تفاوت خواهد داشت.

از سویی دیگر تصاویر مربوط به قاب محافظ سری گوشی های گوگل پیکسل نیز منتشر شده است. همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، قاب های دو گوشی پیکسل (5.2 اینچی) و پیکسل ایکس اس (5.5 اینچی) دارای سوراخی پهن به منظور قرار گیری احتمالی دوربین دوگانه است و از طرفی یک حفره بزرگ در بخش پایینتر آنها نیز وجود دارد که احتمالا مربوط به محل قرار گیری حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت دستگاه ها خواهد بود.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز