baznashr

مشخصات گیر اس 3 کلاسیک و فرانتیر سامسونگ

on .

مشخصات گیر اس 3 کلاسیک و فرانتیر سامسونگ

بازار اخبار رویداد بزرگ IFA 2016 شهر برلین در روزی که گذشت بسیار داغ بود و در گجت نیوز به پوشش تمامی خبرهای مربوط به این رویداد پرداختیم. در این رویداد بزرگ تولیدکنندگان متعددی همچون سامسونگ، ال جی، سونی، ایسر و… به معرفی جدیدترین محصولات خود می‌پردازند. یکی از شاخص‌ترین محصولاتی که گفته می‌شد در روز اول این رویداد معرفی می‌شود، ساعت گیر اس 3 سامسونگ (Samsung Gear S3) بود. در همین راستا کره‌ای ها از گیر اس 3 کلاسیک و فرانتیر در روز اول رویداد IFA پرده برداری کردند. در ادامه به بررسی مشخصات گیر اس 3 در این دو مدل می‌پردازیم.

مطابق با انتظارات، کمپانی سامسونگ امروز رسما ساعت هوشمند گیر اس 3 کلاسیک و فرانتیر خود را در مقابل اصحاب رسانه رونمایی کرد. در حاشیه این رویداد مشخصات این ساعت هوشمند در دو مدل فرانتیر و کلاسیک آن نیز توسط سامسونگ اعلام شد که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت.

ساعت گیر اس 3 فرانتیر و کلاسیک سامسونگ به نسبت نسل‌های قبلی خود ابعاد بزرگتری دارند، اما همین ابعاد بزرگتر به معنای صفحه نمایش بزرگتر، مشخصات بهتر و همچنین باتری بزرگتر است. با این که مشخصات مربوطه را نمی‌توان آنچنان قدرتمند ارزیابی کرد، اما گنجانده شدن آنها در بدنه ساعتی کوچک در نوع خود تحسین برانگیز است.

این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.3 اینچی گرد و پنل آمولد بهره می‌برد. رزولوشن این صفحه 360 در 360 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن 278 پی پی آی است. لایه گوریلا گلس SR پلاس شرکت Corning از صفحه نمایش این ساعت هوشمند محافظت می‌کند.

در قلب این ساعت هوشمند از قطعات و سخت افزار مناسبی بهره گرفته شده است. پردازنده دو هسته‌ای اگزینوس سامسونگ با فرکانس یک گیگاهرتز، حافظه رم 768 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایت از جمله مشخصات سخت افزاری گیر اس 3 سامسونگ به شمار می‌روند. کره‌ای ها در این ساعت هوشمند از سیستم عامل اختصاصی پوشیدنی تایزن نسخه 2.3.2 بهره گرفته‌اند. در نهایت یک باتری 380 میلی آمپری انرژی مورد نیاز این مجموعه را تامین می‌کند.

شاید برخلاف تلفن‌های هوشمند، مهمترین بخش مشخصات یک ساعت هوشمند مربوط به اتصالات (Connectivity) آن باشد. این ساعت قدرتمند و جدید کره‌ای از بلوتوث، وای فای، جی پی اس، ان اف سی، ام اس تی و اتصال اینترنت LTE (برای نسخه اصلی) پشتیبانی کامل دارد.

اکثر خریداران از گذشته تاکنون به استحکام و مقاومت ساعت هوشمند یا غیر هوشمند خود اهمیت می‌دهند. در همین راستا ساعت هوشمند جدید سامسونگ با گواهی آی پی 68 و MIL-STD 810G (برای نسخه کلاسیک) همراه شده است.

این دو ساعت هوشمند هر دو در ابعاد 46 در 49 در 12.9 میلیمتر طراحی شده‌اند و وزن نسخه اصلی و کلاسیک به ترتیب 62 و 57 گرم است. نظر شما در مورد مشخصات گیر اس 3 فرانتیر و کلاسیک چیست؟

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز