baznashr

گلکسی نوت 7 از مشکل کرش کردن نرم افزار و ریستارت های مکرر رنج می برد

on .

گلکسی نوت 7 از مشکل کرش کردن نرم افزار و ریستارت های مکرر رنج می برد

گلکسی نوت 7 با قلم و لبه‌های خمیده‌ی خود بازخوردهای مناسبی را از سوی جامعه‌ی علاقمند به فناوری دریافت کرده است اما ظاهرا برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ از مشکلات نرم‌افزاری رنج می‌برد.

ما نیز در زومیت پس از مدتی کار با گوشی و پس از اتمام بررسی متنی Galaxy Note 7 متوجه شروع مشکلات مشابه شدیم و این موضوع باعث شد تا بررسی ویدیویی محصول به تعویق بیفتد. ریستارت‌های مکرر و افتادن گوشی به لوپ بینهایت ریستارت باعث می‌شود تا عملا گوشی بدون استفاده شده و حتی انجام کارهای روزانه نیز با آن غیرممکن شود. البته لازم به ذکر است که ما تمامی مراحل از جمله فکتوری ریست و پاک کردن کش دستگاه را نیز امتحان کردیم اما متاسفانه هیچ یک از این روش‌های تاثیرگذاری لازم را نداشتند. به علاوه کاربران در فضای اینترنت نیز که با مشکلی مشابه روبرو بودند، از فلش کردن رام رسمی جدید نیز نتیجه‌ای بدست نیاورده بودند.

به نظر می‌رسد این مشکل در حال حاضر مختص به نسخه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ این گوشی است و کاربران نسخه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ گلکسی نوت ۷ مشکل مشابه را تجربه نکرده‌اند. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ با این مشکل روبرو هستند اما به هر حال اگر قصد خرید این محصول را دارید یا نسخه‌ی مجهز به گارانتی را تهیه کنید یا نسخه‌ای را خریداری کنید که در صورت بروز مشکل بتوانید آن را به فروشنده پس بدهید.

ممکن است این مشکل با بروز رسانی‌های نرم‌افزاری مرتفع شود اما سامسونگ هنوز در این باره اظهار نظر رسمی نکرده است.

آیا گوشی گلکسی نوت ۷ شما نیز این مشکل را دارد؟ ما در زومیت پیگیر این مشکل خواهیم بود و در صورت پیدا شدن راه‌حلی برای رفع مشکل آن را در اسرع وقت با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز