baznashr

اچ تی سی از گوشی One A9s در ایفا 2016 رونمایی می کند

on .

اچ تی سی از گوشی One A9s در ایفا 2016 رونمایی می کند

فاصله‌ی کمی تا برگزاری نمایشگاه IFA 2016 در برلین آلمان داریم و کمپانی‌های کوچک و بزرگ حاضر در این رویداد، خود را برای حضور قدرتمند آماده می‌کنند. امروز یکی از منابع نزدیک به اچ‌تی‌سی اعلام کرده این کمپانی قصد دارد در جریان ایفا ۲۰۱۶ از گوشی وان اِی 9 اس رونمایی کند.

نکته‌ی جالب اینجا است که ظاهرا اچ‌تی‌سی هیچ مشکلی با سبک طراحی سری قبلی این گوشی ندارد و وان اِی 9 اس را بدون تغییر ظاهری معرفی خواهد کرد تا یک بار دیگر آیفون‌های اپل را به شما یادآوری کند!

تصویری از این گوشی فلزی در اختیار وب‌سایت VentureBeat قرار گرفته که نشان می‌دهد One A9s که خیلی نمی‌توان بین این محصول و نسل قبلی آن تفاوتی قائل شد. البته برخی از مشخصات فنی و سخت‌افزار نسل جدید از جمله دوربین دوگانه، فلاش دوربین و سنسورها نسبت به نسخه‌ی قبلی تغییراتی داشته است.

وان اِی 9 اس همچون پرچمدار ۲۰۱۶ این کمپانی یعنی اچ‌تی‌سی 10، نام برند و لوگوی اچ‌تی‌سی را در جلوی گوشی ندارد. اطلاعات کمی از One A9s منتشر شده است. گفته می‌شود در حالی که دوربین اصلی دستگاه بدون تغییر یک ماژول ۱۳ مگاپیکسلی است ولی دوربین جلو از یک نمونه‌ی ۴ مگاپیکسل اولتراپیکسل به یک نمونه‌ی ۵ مگاپیکسل ارتقا یافته است.

قرار است اچ‌تی‌سی روز ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) و در فاصله‌ی یک روز مانده به شروع رسمی ایفا ۲۰۱۶ از One A9s رونمایی کند. این گوشی در چهار رنگ سفید، سیاه، طلایی و نقره‌آبی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز