baznashr

گوشی وان پلاس وان طعم اندروید 7.0 نوقا را چشید

on .

این هفته پس از انتشار گزارشی مبنی بر آتش گرفتن و انفجار گوشی وان پلاس وان (OnePlus One) هیاهو خاصی بین هواداران این برند چینی به وجود آمد. اما حالا می‌خواهیم با این گزارش جدید کمی حال و هوای علاقه مندان به محصولات این کمپانی چینی را خوب کنیم. اندروید 7.0 نوقا گوگل به زودی در تمامی گوشی‌های سری نکسوس این شرکت در دسترس خواهد بود و کاربران گوشی‌های قدیمی همچون نکسوس 4 یا نکسوس 5 می‌توانند رام‌های مربوط به این نسخه را بر روی گوشی خود پورت کنند. از طرفی حالا شاهد نصب آزمایشی رام مربوط به این نسخه در گوشی وان پلاس وان هستیم.

با اینکه این رام‌ها تا حدی با مشکل و باگ‌های متعدد همراه هستند، با این حال گفته می‌شود گوشی وان پلاس وان به خوبی آنها را اجرا کرده و تمامی قابلیت‌های ابتدایی و سخت افزاری کاملا روان اجرا می‌شوند. البته هنوز هم در برخی بخش‌های رابط کاربری شاهد باگ‌های خاصی هستیم، اما با توجه به اینکه تنها چند روز از انتشار اندروید نوقا می‌گذرد، باید قدردان زحمات هکران این گروه باشیم.

گوشی وان پلاس وان

همه ما محصولات شرکت چینی وان پلاس را ببا قابلیت شخصی سازی بالای آنها می‌شناسیم و حالا این آپدیت جدید با کمترین ایراد در بخش‌های مختلف به لطف زحمات گروه توسعه دهنده مربوطه برای گوشی وان پلاس وان از راه رسیده است. اما نباید از باگ‌های متداول در این رام غافل شد؛ از مشکل ضبط ویدیو در اپلیکیشن دوربین گوشی گرفته تا عدم کارکرد کیبورد پیش فرض و سایر موارد دیگر.

همانطور که می‌دانید گوشی وان پلاس وان طعم آپدیت اندروید مارشمالو را نخواهد چشید، اما حالا این فرصت را دارید تا جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب گوگل را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با این حال توجه داشته باشید که نباید به دنبال تجربه فوق العاده روان و خاص پرچمداران مختلف در اندروید 7.0 نوقا باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمای نصب این رام غیر رسمی بر روی گوشی وان پلاس وان می‌توانید به این لینک در فروم معروف XDA Developers مراجعه کنید. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز