baznashr

ظرفیت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ابتدای عرضه بسیار محدود خواهد بود

on .

ظرفیت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ابتدای عرضه بسیار محدود خواهد بود

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تا حدود یک ماه دیگر بر روی ویترین مغازه‌ها قرار خواهند گرفت و حالا طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، به دلیل کمبود منابع و قطعات تولیدی این دو گوشی، ظرفیت آنها در زمان عرضه با کمبود مواجه خواهد شد و احتمالا در فاز اول، در سطح بسیار محدودی عرضه خواهند شد.
قطعاتی نظیر اسپیکرهای مقاوم در برابر آب و دوربین با لنزهای دوگانه، در شرایط محدودی تولید می‌شوند و این به تولیدکنندگان آسیایی منابع آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در آسیا برمی‌گردد. طبق گزارشی که ساعاتی پیش در خبرگزاری Nikkei Asian Review منتشر شده است، آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس اپل در واقع اولین دیوایس‌های این کمپانی خواهند بود که با قابلیت مقاومت در برابر آب و با دوربین دارای لنزهای دوگانه (آیفون ۷ پلاس) تولید می‌شوند و همین موضوع هم باعث شده است که آنها نتوانند تامین و تولید میزان ماژول‌های مورد نیاز خود برای تولید این محصولات را به تعداد کافی برساند.

جف پو پو (Jeff Pu. Pu) که از آنالیزورهای موسسه‌ی مشاوره‌ی بازرگانی Yuanta محسوب می‌شود، در گزارش جدیدی که برای مشتریان خود ارسال کرده است، پیش‌بینی تولید دو مدل جدید پرچمداران اپل در بازه‌ی زمانی بین ماه جولای و دسامبر را از ۱۲۰ میلیون به ۱۱۴ میلیون کاهش داده است. او پیش‌بینی کرده است که اپل بتواند ۷۴ میلیون آیفون ۷ را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی تولید کند که این میزان در بازه‌ی زمانی مشابه و برای آیفون ۶ اس، حدود ۸۴ میلیون بود.

میزان سفارشات آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از سوی اپل کاهش یافته است

به گزارش Nikkei Asian Review اپل حدود ۱۵ درصد از سفارشات چیپ‌ست‌های خود برای آیفون ۷ را نسبت به آیفون ۶ اس کاهش داده است و این کاهش برای پنل‌های بدنه در حدود ۲۰ درصد بوده است. اپل سفارشات خود به تمام منابع تامین سخت افزاری را کاهش داده است و یکی از منابع صنعتی نزدیک به اپل توضیح داده است که اگر اپل بخواهد طبق همان روال سال گذشته به تولید دیوایس‌های خود ادامه دهد، مطمئنا با کاهش و کمبود منابع مواجه خواهیم شد.

گفتنی است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس احتمالا در کنفرانس روز ۱۶ سپتامبر (جمعه ۲۶ شهریور) رونمایی خواهند شد و هر دو محصول برای اولین بار در تاریخ آیفون، با بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب تولید خواهند شد؛ در ضمن مدل بزرگتر یعنی ۷ پلاس نیز با دوربین دارای لنزهای دوگانه روانه‌ی بازار خواهد شد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز