baznashr

رادیو گیم‌ شات – قسمت پنجم

on .

در پنجمین قسمت پادکست رادیو گیم‌شات قرار است مهم‌ترین اخبار هفته را بررسی کنیم و سپس در تحلیل ویژه هفته، نگاهی خاص‌تر خواهیم انداخت بر مهم‌ترین اخبار و حواشی منتشر شده پیرامون کنسول بهبود یافته نسل هشتمی سونی. با گیم شات در ادامه مطلب همراه باشید.

مسلما مهم‌ترین خبر رسمی هفته گذشته را می‌بایست فعال شدن تایید دو مرحله‌ای برای حساب‌های شبکه پلی استیشن دانست و کمپانی سونی چند روز پیش اعلام کرد از این پس تایید 2 مرحله‌ای حساب‌های شبکه پلی استیشن فعال خواهد بود که سبب افزایش امینت کاربران به هنگام ورود به حساب کاربریشان خواهد شد. علاوه بر این دو روز پیش از سرویس PlayStation Now به همراه آداپتور وایرلس کنترلر DualShock 4 برای رایانه های شخصی رونمایی شد که موجی از خوشحالی باری دیگر دوست‌داران پلی استیشن را فرا گرفت. همچنین در پادکست این هفته نگاهی خواهیم انداخت بر بازی Call Of Duty 2 که به تازگی مشمول قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس باکس وان شده است. در پایان شما را به دریافت یا شنیدن آنلاین پادکست این هفته رادیو گیم شات دعوت می‌نماییم.

h9zut1q1

http://gameshot.ir/wp-content/uploads/2016/08/Podcast-5.mp3

دانلود قسمت پنجم پادکست رادیو گیم‌ شات

مثل همیشه منتظر دیدگاه‌های شما هستیم. نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود درمورد این پروژه گیم‌ شات را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظر شما درمورد پادکست رادیو گیم‌ شات چیست؟
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز