baznashr

انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ در حین شارژ شدن!

on .

فبلت پرقدرت و محبوب گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) در رویداد شهر نیویورک کره‌ای ها رونمایی شد؛ معمولا پس از رونمایی رسمی از هر محصول جدید، شایعات مربوط به آن در فضای وب به اتمام می‌رسد. با این حال کاربران مختلف سعی می‌کنند به روش‌های مختلف، قدرت، کیفیت و امنیت این محصولات را به چالش بکشند. حالا پس از حرف و حدیث‌های مربوط به گیر کردن قلم S Pen، نوبت به گزارش انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ در حین شارژ‌ شدن رسیده است.

تصاویر مربوط به انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ برای علاقه مندان به تکنولوژی بسیار دلخراش است؛ انگار تصویری از بدن سوخته یک انسان به نمایش در آمده باشد! این فبلت جدید و گران قیمت پس از انفجار خود به یک ماکت زشت و بدون کاربرد تبدیل شده است. متاسفانه هیچ سند و مدرکی مربوط به نحوه بروز انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ در دست نیست و تنها می‌دانیم که این محصول در حین شارژ شدن با کابل میکرو یو اس بی نسخه C منفجر شده است.

خوشبختانه این مشکل متداول نبوده و برای همه کاربران رخ نمی‌دهد، با این حال خواندن این گزارش توسط دارندگان این محصول، هیاهو و نگرانی را در بین آنها به وجود می‌آورد. در حال حاضر پیشنهاد می‌کنیم گوشی را در حین شارژ از لوازم خطرناک دور نگه دارید و فقط کابل اختصاصی سامسونگ برای شارژ را مورد استفاده قرار دهید. منابع این تصویر کشور چین هستند و به نظر می‌رسد انفجار نیز در همین کشور رخ داده باشد.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارشی از انفجار محصولات سامسونگ در حین شارژ شدن هستیم. البته با این تفاوت که این بار گزارش مربوطه در مورد جدیدترین پرچمدار کره‌ای ها است. در ادامه توجه شما را به چند تصویر از این گزارش جلب می‌کنیم:

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا پس از خواندن آن از خرید فبلت گلکسی Note 7 پشیمان شده‌اید؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز