baznashr

نقص وبکم در آپدیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت را وادار به عذرخواهی کرد

on .

نقص وبکم در آپدیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت را وادار به عذرخواهی کرد

همانگونه که پیش از این در خبرها گفتیم، بسیاری از کاربران با آپدیت سالانه ویندوز 10 متوجه نقص وبکم و از کار افتادن آن شدند که باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای آن‌ها شد. با اینکه مایکروسافت قبل از انتشار این آپدیت بزرگ، قطعا تست‌های زیادی روی آن انجام داده و نواقص آن را برطرف کرده بود، اما هزاران کاربر در دنیا به خاطر نقص وبکم پس از به‌روزرسانی ویندوز 10 دچار مشکل شده‌اند. اخیرا مایکروسافت به خاطر این افتضاح بزرگ، از کاربران عذرخواهی کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

این اولین باری نیست که آپدیت سالانه ویندوز 10 کاربران را به دردسر انداخته است. برخی از کاربران پیش از این نیز از هنگ شدن سیستم‌های خود پس از آپدیت سالانه ویندوز 10 گله‌مند بودند.

تاریخ دقیقی برای رفع نقص وبکم در ویندوز 10 توسط مایکروسافت اعلام نشده است

بعد از به‌روزرسانی سیستم‌ها توسط آپدیت سالانه ویندوز 10 شاهد آن خواهیم بود که در برخی از مدل‌های وبکم، نظیر مدل لاجیتک سی920 (Logiteck C920)، پورت USB از کار خواهد افتاد که این باعث نقص وبکم و عدم امکان استفاده از آن می‌شود. این مشکل هم در سیستم‌های کاربران معمولی و هم در سیستم‌های کاربران تجاری (که رفع مشکلات در سیستم آن‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود) دیده شده است.

مایکروسافت ضمن عذرخواهی از همه کاربران، به آن‌ها اعلام کرده که این مشکل نقص وبکم را با ارائه یک بسته رفع ایراد و تا پایان ماه آینده مرتفع خواهد نمود. در حال حاضر و تا این لحظه، هنوز راه‌حل قطعی یا موقت برای رفع این مشکل ارائه نشده، بنابراین کاربران باید به همین عذرخواهی مایکروسافت بسنده کرده و منتظر ارائه آپدیت جدید در ماه آینده بمانند.

نکته امیدوارکننده در خصوص این مسئله این است که شرکت مایکروسافت معمولا نواقص و مشکلات سیستم عامل محبوب خود را در کمترین زمان ممکن مرتفع کرده است. پس کاربران احتمالا در اوایل ماه سپتامبر شاهد حل مشکل نقص وبکم خود خواهند بود.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز