baznashr

گیم شات: منتخب اخبار بازی‌ها؛ هفته سوم مرداد 95

on .

طبق روال هرهفته، امروز نیز با منتخب اخبار بازی‌ها در هفته دوم تیر 95 خدمت شما کاربران عزیز رسیده‌ایم. ما در این پست برای افرادی که دردسر و مشغله‌های کاری اجازه نداده تمامی اخبار را دنبال کنند، اقدام به جمع‌آوری مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته در زمینه بازی‌های ویدیویی می‌کنیم تا با صرف کمترین زمان، بیشترین اطلاعات را به‌دست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.

آیا عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 نئو نزدیک است؟

در اوایل هفته گذشته کمپانی سونی در طی اعلامیه‌ای از برگزاری کتفرانسی مطبوعاتی طی ماه سپتامبر در شهر زیبا نیویورک خبر داد. محتویات آن هنوز تایید نشده اما بیشتر تمام و تمرکزها برروی مدل جدید پلی‌استیشن 4 است و انتظار می‌رود که سونی در این جلسه به معرفی و نمایش رسمی کنسول پلی‌استیشن 4 نئو یا حتی مواردی بیشتر بپردازد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به خبر «سونی تاریخ جلسه پلی استیشن را در نیویورک مشخص کرد» مراجعه کنید.

منتخب اخبار

بازی No Man’s Sky منتشر شد

بالاخره پس از یک سال تولید و غافلگیری‌های فراوان، در هفته گذشته بازی No Man’s Sky منتشر شد؛ تاکنون پاسخ‌های ابتدایی دریافت شده از محصول نهایی مربوط به کنسول پلی‌استیشن 4 مثبت بوده؛ هرچند که مخالفان خاص خودش را نیز دارد؛ اما ظاهرا نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی در شبکه «استیم» (Steam) دردسرساز واقع شده و مشکلاتی را برای بازی‌بازان به وجود آورده است.

غرش مایکروسافت

بنا بر اعلام کمپانی مایکروسافت با استناد بر جزئیات ارائه شده توسط گروه NPD، آن‌ها موفق شده‌اند تقریبا پس از یک سال به صدر نشینی فروش کنسول نسل هشتمی سونی با ایکس‌باکس وان خاتمه دهند. کنسول ایکس‌باکس وان در ماه جولای توانسته در منطقه ایالات متحده بیشترین فروش را داشته باشد و گوی سبقت را باری‌دیگر از رقیب خود برباید. تاکنون هیچ صحبتی از آمار و ارقام دقیق این فروش استثنایی به بیرون درز پیدا نکرده اما به‌طور کلی می‌توان گفت که مایکروسافت از موفقیت به‌دست آمده بسیار خشنود است. شما می‌توانید برای کسب جزئیات بیشتر به خبر «ایکس‌ باکس وان پرفروش‌ترین کنسول در ماه جولای معرفی شد» مراجعه کنید.

برگشت THQ!

یکی دیگر از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته به استودیو «نوردیک گیمز» (Nordic Games) تعلق دارد. این استودیو در اقدامی جالب نام برند خود را از نوریدیک گیمز به THQ Nordic تغییر داد. بله، شرکت برشکسته شده THQ دوباره برگشته است.

منتخب اخبار

بودجه خود را برای بازی‌های پلی‌استیشن وی‌آر تنظیم کنید!

برای بازی‌های ویژه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر تا چد میزان می‌خواهید هزینه کنید؟ این هفته فروشگاه پلی‌استیشن اقدام به‌ بروزرسانی لیست قیمت‌های خود کرد. در این بین به‌ خوبی می‌توان شاهد قیمت‌های بازی First-Party بود که از 18 دلار شروع و تا 55 دلار نیز می‌رسد.

بخش چند نفره بازی NASCAR

در طی خبری که توسط استودیو سازنده بازی NASCAR اعلام شد، نسخه جدید این سری تغییرات عمده‌ای به‌خود دیده است. جدیدترین نسخه سری بازی NASCAR به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهد که به‌صورت همزمان 40 راننده در بخش چند نفره آنلاین با یکدیگر به رقابت بپردازند. بدون شک این موضوع سبب گرم‌تر شدن فضای مسابقه می‌شود.

منتخب اخبار

پیش بارگذاری Deus Ex: Mankind Divided

در هفته قبل کمپانی صاحب نام اسکوئر انیکس حاوی خبر خوبی برای علاقه‌مندان به بازی Deus Ex: Mankind Divided بود. بر طبق گفته این کمپانی، دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی نیز همانند رایانه‌بازان در تاریخ‌های مشخص شده می‌توانند اقدام به پیش بارگذاری (Pre-Load) این بازی جذاب و مهیج کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به خبر «آغاز پیش بارگذاری بازی Deus Ex: Mankind Divided در کنسول‌های نسل هشتمی» مراجعه کنید.

کنترلر ایکس‌باکس وان اس تخفیف خورد

سایت آمازون در اقدامی تحسین برانگیز کنترل کنسول ایکس‌باکس وان اس را تنها با قیمت 50 دلار به فروش می‌رساند؛ این در حالی بوده که که قیمت کنترل عادی و استاندارد مدل جدید کنسول نسل هشتمی مایکروسافت 60 دلار است. این تخفیف استثنایی را از دست ندهید!

Destiny 2 در حال ساخت است؟

یکی از جنجالی‌ترین خبرهای هفته گذشته سایت گیم اینفورمر مربوط به تصاویری با تیتر بازی Destiny 2 بود. در همان نگاه اول می‌توان حدس زد که بله، این تصاویر واقعا صحیح هستند. آنطور که گفته شده بازی در سال 2017 عرضه خواهد شد ولی هنوز هیچ منبع رسمی صحت این موضوع را تایید نکرده است. شما نیز مانند ما باید دندان روی جگر بگذارید و تا انتشار اخبار جدید صبر پیشه کنید.

نظر شما در مورد منتخب اخبار بازی‌های این هفته چیست؟ چه خبری شما را سورپرایز کرد؟ دیدگاه خود را با گیم‌شات در میان بگذارید.
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز