baznashr

آیا حالت شب به برنامه توییتر برای آی او اس خواهد آمد؟

on .

اخیراً نسخه جدید آزمایشی از برنامه توییتر (Twitter) در اختیار اندک کاربران خاص پلتفرم آی او اس قرار گرفته است که ویژگی جذاب حالت شب را به ارمغان می آورد. بدین وسیله باید انتظار داشته باشید تا به زودی این کاربران نیز همانند کاربران اندرویدی از این حالت در شب‌ها و محیط‌های تاریک استفاده کرده و فشار کمتری را بر اثر تابش نور آبی صفحه نمایش گوشی به چشمان خود وارد کنند.

ماه گذشته توییتر از ویژگی جدیدی برای نسخه اندرویدی برنامه توییتر تحت عنوان Night Mode یا همان حالت شب رونمایی کرد که با عملکردی مشابه با ویژگی اکثر برنامه‌ها، رابط کاربری را از حالت روشن به تیره تبدیل کرده تا چشمان شما در هنگام استفاده شبانه از این برنامه فشار کمتری را متحمل شود. حال ما بر این باوریم که توییتر در حال کار بر روی نسخه آی او اس برنامه خود است تا بتواند به زودی آن را در اختیار کاربران اپلی خود نیز قرار دهد.

آیا حالت شب به برنامه توییتر برای آی او اس خواهد آمد؟ همانطور که وب‌سایت فعال در حوزه فناوری The Verge نیز به آن اشاره کرد، آخرین نسخه آزمایشی برنامه توییتر برای پلتفرم آی او اس که در اختیار دسته خاصی از کاربران قرار گرفته، شامل ویژگی جدیدی است. با این حال شما قادر نخواهید بود تا عرضه نسخه رسمی به آن دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که ظاهراً قرار است به این نسخه از برنامه توییتر اضافه شود دقیقاً ویژگی است که مصرف کنندگان اندرویدی آن را تجربه کرده‌اند. منظور ما رابط کاربری تیره رنگی است که برای استفاده شبانه شما از این شبکه اجتماعی طراحی شده است. با این حال این منابع تأیید می‌کنند که تفاوت‌هایی نیز بین نسخه اندرویدی و نسخه جدید آی او اس این برنامه وجود دارد. در حال حاضر هیچ گزینه‌ای برای کاربران اندرویدی وجود ندارد که بتوانند به صورت خودکار این ویژگی را در ساعات مشخصی از روز فعال کنند. این بدان معناست که برای غیر فعال کردن این گزینه شما مجبور هستید به بخش تنظیمات برنامه توییتر رفته و “Night Mode” را به صورت غیرفعال درآورید.

زمان عرضه نسخه جدید برنامه توییتر همراه با حالت شب مشخص نیست

در هر حال با توحه به آنکه این یک نسخه آزمایشی است ما می‌توانیم انتظار آن را داشته باشیم تا توییتر در نسخه‌های آزمایشی بعدی این شبکه اجتماعی مشکلات موجود را برطرف سازد. لازم به ذکر است که همچنان زمان عرضه این به‌روزرسانی برنامه توییتر برای سیستم عامل آی او اس مشخص نشده است اما با توجه به آن که در مراحل آزمایشی عرضه این به‌روزرسانی هستیم امیدواریم که خیلی سریع شاهد عرضه نسخه نهایی آن باشیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز