baznashr

پرچمدار جدید میزو در روز سیزدهم شهریور معرفی خواهد شد

on .

به نظر می‌رسد که کمپانی چینی میزو قصد دارد که یک تلفن همراه هوشمند دیگر را هم در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند تا فعالیت این برند در سال ۲۰۱۶ به سطح بالایی برسد. این دیوایس که گفته می‌شود به عنوان پرچمدار جدید میزو وارد بازار خواهد شد، احتمالا همان محصولی است که چند روز پیش در تست بنچمارک AnTuTu و با نام رمزی Meizu_m98 ظاهر شده بود.
به تازگی نیز اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده و طبق یک تیزر تبلیغاتی جدید که در وبسایت بلاگینگ چینی درج شده است، این اسمارت فون با عناوین تبلیغاتی Pro than Pro و pro flagship fingertips معرفی شده است. احتمالا این پرچمدار جدید میزو با نام میزو پرو ۷ یا میزو پرو ۶ پرو معرفی خواهد شد؛ گوشی میزو پرو ۶ در ماه آوریل گذشته عرضه شد و حالا این دیوایس جدید با یک پسوند پرو اضافه، احتمالا نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از آن خواهد بود.

در این تیزر به یک تاریخ میلادی هم اشاره شده و اگر این تاریخ مربوط به روز معرفی گوشی هوشمند جدید میزو باشد، این دیوایس در روز سوم ماه سپتامبر (سیزدهم شهریور ماه) معرفی خواهد شد.

مشخصات پرچمدار جدید میزو چه خواهد بود؟

در بخش قطعات سخت افزاری هم میزو احتمالا از بالاترین موارد موجود در چرخه‌ی تولید خود برای این دیوایس بهره خواهد برد و با توجه به این که بر روی عبارت پرو تاکید زیادی شده است، احتمالا پرچمدار جدید میزو از حیث مشخصات فنی نیز در سطح پرو قرار داشته باشد. این دیوایس دارای یک نمایشگر کواد اچ دی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی خواهد بود و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، یک پردازنده ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۰ ساخته شده توسط سامسونگ (پردازنده‌ی مشابه گلکسی اس ۷، اس ۷ اج و نوت ۷)، پردازنده‌ی گرافیکی Mali T880MP12 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تهیه‌ی تصاویر سلفی نیز دیگر مشخصات اصلی آن را تشکیل خواهند داد.

پرچمدار جدید میزو در روز سیزدهم شهریور معرفی خواهد شد

سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به صورت پیشفرض بر روی پرچمدار جدید میزو نصب خواهد بود و تا این لحظه هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی قیمت فروش این محصول انجام نشده است، اما با توجه به قیمت گذاری محصولات تولیدی اخیر این برند چینی، احتمالا کیفیت و این قطعات سخت افزاری فوق العاده را در کنار یک قیمت منطقی و قابل تهیه شاهد خواهیم بود.

در همین راستا جالب است بدانید که چند روز پیش این کمپانی چینی از یک اسمارت فون میان‌رده‌ی جدید با نام میزو m3e رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی، پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P10 و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه باتری قدرتمند با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و جالب است بدانید که علیرغم این مشخصات سخت افزاری مناسب، این دیوایس تنها با قیمت ۱۹۶ دلار به فروش می‌رسد!

همین قیمت بسیار پایین  هم باعث شده است که در کمتر از بیست و چهار ساعت از آغاز پیش فروش میزو m3e حدود ۳ میلیون سفارش برای آن ثبت شود؛ آن هم قبل از این که حتی این دیوایس به طور رسمی وارد مرحله‌ی فروش شود! به هر حال بازار رقابت در کشور چین بسیار تنگاتنگ دنبال می‌شود و کمپانی‌هایی نظیر شیائومی، اوپو، ویوو، هواوی و میزو همگی تلاش می‌کنند که با پایین بردن قیمت محصولات خود، سهم بزرگتری را از این بازار عظیم به خود اختصاص دهند.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز