baznashr

استیون اسپیلبرگ هنوز هم مشغول ساخت مجموعه‌ی هیلو است

on .

Halo-4-Forward-Unto-Dawn

در حال حاضر، سه سالی است که منتظر مجموعه‌ی تلویزیونی «هیلو» (Halo) هستیم؛ مجموعه‌ای که قرار بود به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ، کارگردان معروف هالی‌وودی ساخته شود. مدت‌ها بود که خبری از این مجموعه‌ی تلویزیونی نشنیده بودیم، اما مدیر ایکس‌باکس گفته که ساخت این مجموعه، لغو نشده است.

شنیده بودیم که نیل بلومکمپ می‌خواهد این مجموعه را کارگردانی کند.

«فیل اسپنسر» اطلاعات بیشتری از مجموعه‌ای که قرار است ارایه نداده و فقط لغو نشدن آن را تایید کرده است. مجموعه‌ی تلویزیونی هیلو قرار است روی شبکه‌ی Showtime پخش شود. رییس این شبکه‌ی تلویزیونی سال گذشته گفته بود که مراحل ساخت مجموعه‌ی هیلو با سرعت بالایی در حال پیشرفت است.

مجموعه‌ی تلویزیونی هیلو همزمان با رونمایی از کنسول نسل هشتمی مایکروسافت معرفی شده بود؛ منظورمان زمانی است که فیل اسپنسر مدیر ایکس‌باکس نشده بود و ایکس‌باکس وان هم وضعیتی اسفبار داشت. انتظار داشتیم مجموعه‌ی هیلو همزمان با عرضه‌ی قسمت پنجم از هیلو پخش شود، اما این اتفاق نیافتاد.

Spielberg-Halo---1

شنیده بودیم که «نیل بلومکمپ»، کارگردان فیلم‌هایی مثل District 9 یا Elysium می‌خواهد این مجموعه را کارگردانی کند. مایکروسافت یک مجموعه‌ی کوتاه چند قسمتی از مجموعه بازی‌های هیلو به اسم Forward Unto Dawn ساخته است. اگر این مجموعه را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا زمان عرضه‌ی مجموعه‌ی تلویزیونی هیلو، فعلا خودتان را با Forward Unto Dawn سرگرم کنید.

منبع: Gamespot

استیون اسپیلبرگ هنوز هم مشغول ساخت مجموعه‌ی هیلو است

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز