baznashr

گرافیک نینتندو NX چیزی بین PS3 و PS4 است

on .

گرافیک نینتندو NX چیزی بین PS3 و PS4 است

موقع بازی کردن، گرافیک چقدر اهمیت دارد؟ برای بعضی بازی‌کننده‌ها این موضوع خیلی مهم است اما خیلی‌های دیگر هستند که واقعا اهمیتی به گرافیک نمی‌دهند. به جز این‌ها هنوز هم عده‌ای (اگرچه اندک) هستند که بازی‌های MUD را دنبال می‌کنند؛ یعنی بازی‌هایی که کاملا متن‌محور بوده و تقریبا همه‌چیز آن در ذهن و تصورات بازی‌کننده می‌گذرد.

نینتندو پیش از این هم اشاره کرده بود NX قرار است بیش‌تر روی بازی‌ها تمرکز داشته باشد تا مشخصات فنی.

اساسا مساله‌ی اصلی برای بسیاری افراد این است که بازی به‌تنهایی به‌اندازه‌ی کافی جذاب هست و به همین خاطر گرافیک نباید اهمیت چندانی داشته باشد. این همان ایده‌ای است که نینتندو دنبال می‌کند و از همین رو گرافیک کنسول در دست عرضه‌ی نینتندو NX تفاوت زیادی با مدل‌های قبلی نخواهد داشت. بنا به گزارش MCV با استناد به منابع معتبر، کیفیت گرافیک نینتندو NX چیزی میان PS4 و PS3 خواهد بود.

کیفیت گرافیک PS3 در زمان خود بسیار خوب و مقبول بود اما به‌هرحال در مقایسه با کنسول‌های جدیدتر کمبودهایی هم دارد. به این ترتیب این‌که گفته می‌شود کیفیت گرافیک کنسول جدید نینتندو چیزی بین PS4 و PS3 است، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنان که نینتندو پیش از این هم اشاره کرده بود NX قرار است بیش‌تر روی بازی‌ها تمرکز داشته باشد تا مشخصات فنی.

گرافیک نینتندو NX چیزی بین PS3 و PS4 است

صحنه‌ای از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

سایر شایعاتی که درمورد ویژگی‌های NX گفته شده، درباره‌ی میزان قابل‌حمل بودن این دستگاه است؛ گفته می‌شود این کنسول می‌تواند با یک داک یا استند در خانه هم با یک دستگاه تلویزیون قابل‌استفاده باشد. به‌جز این‌ها تصاویری هم از شکل و شمایل این کنسول منتشر شده که البته هنوز هیچ‌کدام از این اخبار به تایید رسمی نرسیده‌اند.

منبع: Ubergizmo

گرافیک نینتندو NX چیزی بین PS3 و PS4 است

 

 

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز