baznashr

[ویدیو] نگاه نزدیک به گلکسی نوت 7  

on .

Galaxy-Note-7-1

هفته‌ی گذشته شرکت سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۷ را در مراسمی مخصوص معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند  از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰  پیکسل بهره می‌برد. قاب پشت و قاب جلوی گوشی با لایه‌ی   Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود.

گلکسی نوت ۷ ضد آب است و در زیر آب هم می‌توان با قلم آن کار کرد.

این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار می‌شود. نوت جدید ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که البته یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود. با این گوشی می‌توان با کیفیت ۴K و به حالت HDR فیلم‌برداری کرد.

گوشی نوت ۷ اولین محصول سامسونگ با پورت USB Type-C است و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و حتی در زیر آب می‌توان با قلم مخصوص آن کار کرد.

سامسونگ قابلیت‌های جدیدی به قلم این گوشی اضافه کرده که از بین آن‌ها می‌توان به نوشتن روی صفحه نمایش گوشی در حالت صفحه نمایش همیشه روشن اشاره کرد. این قلم می‌تواند متون مختلف را به زبان‌های گوناگون ترجمه کند و حتی می‌توانید به وسیله‌ی آن از هر فیلمی یک فایل GIF درست کنید.

همین ویژگی‌های باعث شده که نوت ۷ برای بسیاری کاربران هیجان‌انگیز باشد. اگر می‌خواهید بیشتر با این محصول آشنا شوید، می‌توانید ویدیوی زیر را ببینید. در این ویدیو از نزدیک با گلکسی نوت ۷ کار می‌شود و قابلیت‌های جالب آن به نمایش در می‌آید.

 

‌‌‌‌‌

[ویدیو] نگاه نزدیک به گلکسی نوت 7  

 

 

 

image
Size: 33.3 Mb

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز