baznashr

دو روز با تابستان شگفت‌انگیز دیجی‌کالا؛ به‌همراه یک اتفاق دلچسب

on .

Digi-Mag-Summer

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، یک بار دیگر جشنواره‌ی فروش تابستان را برگزار می‌کند.

 این رویداد بزرگ که در روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه برگزار می‌شود؛ محصولات متنوع و گوناگونی را برای خرید پیش ‌روی شما می‌گذارد و خرید تابستانی شما را به شکل چشمگیری متحول می‌کند. شگفت‌انگیزها، بخش ویژه‌ی این فروش تابستانی است که در آن هر یک ساعت، ۸ کالای جدید با تخفیفی شگفت‌انگیز، ارایه خواهد شد. گفتنی است در دوره‌های پیشین، کالاهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا هر ۲۴ ساعت یک‌بار به‌روز می‌شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های متفاوت تابستان شگفت‌انگیز، دست‌چینی است که در آن، کاربران با هر کلیک به چهار کالا از دست‌چین‌های دیجی‌کالا دسترسی خواهند داشت. این کالاها از تخفیف بسیار مناسبی برخوردارند و در ۴۰ دست‌چین چهارتایی دسته‌بندی شده‌اند.

لازم به یادآوری است در طول مدت جشنواره، تمامی هم‌وطنان عزیز می‌توانند خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان خود را، رایگان از دیجی‌کالا دریافت کنند.

تابستان شگفت‌انگیز با تنوع گسترده‌ای از انواع کالاها؛ شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم‌ خانگی، لوازم شخصی، خانه و آشپزخانه، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک برگزار می‌شود.

دیجی‌کالا؛ پیشرو در فروش اینترنتی کالا در ایران، با طیف وسیعی از کالاهای متنوع، فرصت تجربه‌ی یک خرید اینترنتی لذت‌بخش را برای همراهان همیشگی خود ایجاد می‌کند.

«تحویل اکسپرس»، «تضمین بهترین قیمت» و «ضمانت اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که دیجی‌کالا همواره در تلاش برای پایبندی به آن‌هاست و با رعایت همین اصول، روز‌به‌روز به سطح بالاتری از اعتماد مشتریان در خرید اینترنتی دست می‌یابد.

منبع: دیجی‌کالا

دو روز با تابستان شگفت‌انگیز دیجی‌کالا؛ به‌همراه یک اتفاق دلچسب

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز