baznashr

احتمالا سونی در نمایشگاه IFA برلین دو گوشی جدید معرفی کند

on .

AH-Sony-Logo-1.6

طبق آخرین اخبار منتشر شده یک گوشی که هنوز نامش را نمی‌دانیم از سری اکسپریا ایکس توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FFC) که یک سازمان نظارتی در ایالات متحده‌ است مجوز گرفته.

در حال حاضر این دستگاه با نام ۱۴۷۸۴Z یا Kugo شناخته می‌شود. یکی از چیزهایی که درباه این دستگاه می‌دانیم این است که یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. مشخص نیست آیا این گوشی در رویداد رسانه‌ای شرکت سونی در روز ۱۱ شهریور در نمایشگاه IFA برلین رونمایی خواهد شد یا نه.

در این رویداد احتمال دارد سونی یک گوشی پرچم‌دار جدید معرفی کند که با شماره مدل F8331 شناخته می‌شود. ظاهرا این مدل اصلا شبیه گوشی‌های اکسپریا  X فعلی یا گوشی‌های قدیمی‌تر اکسپریا Z نیست. شایع شده که این دستگاه قابلیت ضبط ویدیویی ۴K دارد و برای این کار می‌تواند از هر دو دوربین جلو و عقب‌اش استفاده کند. این انتظار هم می‌رود که گوشی یک درگاه USB Type-C و صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ داشته باشد.

مدلی که در آغاز این نوشته از آن سخن به میان آمد یعنی Kugo در حال حاضر از مراحل اخذ مجوز بلوتوث و Wi-Fi هم گذشته. آخرین شایعات می‌گویند این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی و یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ دارد. ۴ گیگابایت RAM و پشتیبانی از فناوری NFC از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

با نزدیک شدن به تاریخ ۱۱ شهریور و برگزاری نمایشگاه IFA درباره این گوشی‌ها هم اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.

منبع: PhoneArena


احتمالا سونی در نمایشگاه IFA برلین دو گوشی جدید معرفی کند

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز