baznashr

فیلم سینمایی Suicide Squad در هفته‌ی اول اکران رکورد زد

on .

SuicideSquad-Joker

جدیدترین فیلم بتمن، یعنی «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) اصلا از سوی منتقدان مورد توجه قرار نگرفت. با این حال، طرفداران کمیک‌ها این فیلم را حسابی تحویل گرفتند و این فیلم توانست فروشی بسیار خوب داشته باشد. فیلم «جوخه‌ی خودکشی» (Suicide Squad) هم با چنین وضعیتی روبرو شده است؛ با اینکه منتقدان این فیلم را کوبیده‌اند، اما فروش‌اش توانسته است رکوردشکنی کند.

فیلم Suicide Squad به جای اینکه به ابرقهرمان‌ها بپردازد، قصه‌ی ضدقهرمان‌ها را تعریف می‌کند.

طبق خبری که BoxOffice Pro منتشر کرده است، فیلم Suicide Squad توانسته است تا رکورد پرفروش‌ترین هفته‌ی اول فروش در ماه آگوست را به خودش اختصاص دهد. این فیلم که به تازگی اکران شده است، در هفته‌ی اول‌اش ۱۳۵٫۱ میلیون دلار در ایالات متحده فروش داشته است. این مقدار در دیگر نقاط دنیا برای فروش هفته‌ی اول اکران، برابر با ۲۵۰ میلیون دلار است. رکورد قبلی اکران هفته‌ی اول در ماه آگوست، در دست فیلم «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) بود. این فیلم که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود، در هفته‌ی اول توانسته بود ۹۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

SuicideSquad-Will-Smith-Margot-Robbie

با این حال، فیلم جدید شرکت برادران وارنر، نتوانسته است موفقیت‌های فیلم‌های مارول را داشته باشد. برای مثال، جدیدترین قسمت فیلم «کاپیتان امریکا» در هفته‌ی اول اکران خود، فروشی ۱۷۹ میلیون دلاری داشت. البته Suicide Squad از جدیدترین قسمت فیلم X-Men دو برابر بیشتر فروخته است و فروش‌اش هم‌چنین کمی از فیلم Deadpool بیشتر است.

فیلم Suicide Squad به جای اینکه به ابرقهرمان‌ها بپردازد، قصه‌ی ضدقهرمان‌ها را تعریف می‌کند. «ویل اسمیت»، «مارگوت رابی» و «جرد لتو» از بازیگران اصلی این فیلم هستند و به ترتیب نقش‌های «ددشات»، «هارلی کویین» و «جوکر» را بر عهده دارند.

منبع: Polygon

فیلم سینمایی Suicide Squad در هفته‌ی اول اکران رکورد زد

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز